|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. mája 2019
V mobilnej aplikácii Ideme vlakom je už možné platiť kreditným kontom
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) spustila možnosť platby kreditným kontom už aj v mobilnej aplikácii Ideme vlakom. Doposiaľ bola táto forma platby dostupná iba pri ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 28. mája (TASR) – Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) spustila možnosť platby kreditným kontom už aj v mobilnej aplikácii Ideme vlakom. Doposiaľ bola táto forma platby dostupná iba pri nákupe prostredníctvom internetového obchodu alebo v pokladniciach. Ako informoval hovorca ZSSK Tomáš Kováč, rozšírenie tejto možnosti do mobilnej aplikácie prinesie zákazníkom zvýhodnenie pri nákupe a vrátení lístka, a tiež zjednodušenie práce so zákazníckym kontom."Jednou z výhod kreditného konta ZSSK je získanie peňažného bonusu v hodnote 5 % z každého realizovaného finančného vkladu. Tento bonus si môže zákazník pri platbe kreditným kontom následne uplatniť ako zľavu z cestovného, čím sa mu zníži finálna zaplatená suma za lístky (cestovné doklady)," priblížil Kováč s tým, že výhodou tohto spôsobu platby je aj odpustenie storno poplatku pri vrátení lístka. Ako dodal, jedinou podmienkou využívania kreditného konta je registrácia zákazníckeho konta ZSSK.
V mobilnej aplikácii zároveň zostáva zachovaná aj možnosť štandardnej platby prostredníctvom platobnej brány. Okrem klasickej platby platobnými kartami sú podľa Kováča zákazníkom k dispozícii aj možnosti platby za cestovné doklady prostredníctvom moderných platobných metód.
Cestujúci vlakmi ZSSK majú v súčasnosti možnosť využiť niekoľko foriem online predaja. "Popri novom responzívnom e-shope a mobilnej aplikácii Ideme vlakom sú stále funkčné aj pôvodné predajné kanály vrátane zjednodušenej mobilnej verzie e-MIL," skonštatoval hovorca.
ZSSK však upozorňuje, že v rámci modernizácie predajných kanálov čoskoro pristúpi k vypnutiu starších predajných systémov. Zákazníkom využívajúcim staršie platformy spoločnosť odporúča, aby prešli na novú verziu internetového obchodu a mobilnú aplikáciu. "Po vypnutí starších služieb budú zákazníci automaticky presmerovaní do nového e-shopu," doplnil Kováč.
Mobilná aplikácia Ideme vlakom bola spustená v novembri minulého roka. Údaje ZSSK hovoria, že sa prostredníctvom nej predalo už 323.034 lístkov, aplikáciu si stiahlo viac ako 35.000 užívateľov a denne ju využije viac ako 2000 cestujúcich. Najväčší denný počet predaných lístkov prostredníctvom mobilnej aplikácie bol doteraz 2965 kusov, konkrétne 2. mája tohto roka. Najvyššiu dennú tržbu v mobilnej aplikácii ZSSK zaznamenala 12. apríla tohto roka, a to 2639 eur.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR