|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
V medzinárodnej biznis hre sa Slováci nestratili
Len málo chýbalo slovenskému tímu k víťazstvu v medzinárodnej online hre Tesco Business Game. Účastníci zo Slovenska tak obsadili druhé a tretie miesto. Do súťaže sa celkovo zapojilo 195 tímov z ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. júla (WBN/PR) - Len málo chýbalo slovenskému tímu k víťazstvu v medzinárodnej online hre Tesco Business Game. Účastníci zo Slovenska tak obsadili druhé a tretie miesto. Do súťaže sa celkovo zapojilo 195 tímov z Turecka, Maďarska, Českej republiky a Slovenska, pričom zástupcovia Slovenska obsadili hneď štyri priečky v prvej desiatke víťazov. Hra prebiehala od 25.3. 2013 do 4.5. 2013. Odovzdávanie diplomov s darmi prebiehalo 15. júla 2013 i v Centrále spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. v Bratislave.
„Jednou z našich priorít je pomáhať mladým nestratiť sa na trhu práce. Som presvedčená, že práve tieto aktivity sú krokom správnym smerom,“ vyhlásila Andrea Kožuchová, personálna riaditeľka spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.
Prostredníctvom hry Tesco Business Game sa trojčlenné tímy starali o virtuálne hypermarkety. V úlohách riaditeľa obchodu, manažéra predaja a manažéra zákazníckych služieb museli online zvládnuť každodenné úlohy v Tesco obchode. Napríklad zabezpečenie dostatku tovaru, úspešne ho predávať aj formou zliav, vhodnou propagáciou, dokázať čeliť tlakom konkurencie, ale vedieť sa aj dobre postarať o svojich zamestnancov. O víťazoch nakoniec rozhodli obchodné výsledky. „Hra bola zaujímavá, skúšali sme počas nej rôzne stratégie. Taktiku sme neustále zdokonaľovali a pritom sme museli stále predvídať, čo budú robiť ostatné tímy – naši konkurenti na trhu,“ uviedla Michaela Kostolná z víťazného slovenského tímu. „Prvé kolá sa nám nedarilo, lebo sme ceny nastavili privysoko. Ale potom sme našli správnu stratégiu, podarilo sa nám zvýšiť spokojnosť zákazníkov a ako rástla ich spokojnosť, darilo sa aj nám,“ dodal jej spoluhráč Ľubomír Kaliský.
Z hľadiska krajín sa do súťaže v najväčšom počte zapojili tímy z Maďarska, celkovo hralo 61 tímov, o jeden tím menej postavili Česi, slovenských súťažiacich družstiev sa zapojilo 40. Tureckých súťažiacich bolo 34. Kompletné výsledky možno nájsť na webstránke http://game.tesco-graduates.sk/. Pričom na prvom mieste skončil tím z Maďarska.
V každej krajine, kde Tesco Business Game prebehla sú odmenené tri prvé tímy. „Víťazom srdečne blahoželáme, dúfame, že im vedomosti a skúsenosti, ktoré v Tesco Business Game získali pomôžu i v ďalšej kariére, “ uzatvára Andrea Kožuchová, personálna riaditeľka Tesco Stores SR, a.s.
Víťazi za Slovensko:
Prvé miesto: Michaela Kostolná, Oliver Wollmuth a Ľubomír Kaliský
Druhé miesto: Zuzana Kobelovská, Kristína Kováčiková, Terézia Fábryová
Tretie miesto: Jozef Fabuš, Ivan Stríček, Ondrej Maslák
„Jednou z našich priorít je pomáhať mladým nestratiť sa na trhu práce. Som presvedčená, že práve tieto aktivity sú krokom správnym smerom,“ vyhlásila Andrea Kožuchová, personálna riaditeľka spoločnosti Tesco Stores SR, a.s.
Prostredníctvom hry Tesco Business Game sa trojčlenné tímy starali o virtuálne hypermarkety. V úlohách riaditeľa obchodu, manažéra predaja a manažéra zákazníckych služieb museli online zvládnuť každodenné úlohy v Tesco obchode. Napríklad zabezpečenie dostatku tovaru, úspešne ho predávať aj formou zliav, vhodnou propagáciou, dokázať čeliť tlakom konkurencie, ale vedieť sa aj dobre postarať o svojich zamestnancov. O víťazoch nakoniec rozhodli obchodné výsledky. „Hra bola zaujímavá, skúšali sme počas nej rôzne stratégie. Taktiku sme neustále zdokonaľovali a pritom sme museli stále predvídať, čo budú robiť ostatné tímy – naši konkurenti na trhu,“ uviedla Michaela Kostolná z víťazného slovenského tímu. „Prvé kolá sa nám nedarilo, lebo sme ceny nastavili privysoko. Ale potom sme našli správnu stratégiu, podarilo sa nám zvýšiť spokojnosť zákazníkov a ako rástla ich spokojnosť, darilo sa aj nám,“ dodal jej spoluhráč Ľubomír Kaliský.
Z hľadiska krajín sa do súťaže v najväčšom počte zapojili tímy z Maďarska, celkovo hralo 61 tímov, o jeden tím menej postavili Česi, slovenských súťažiacich družstiev sa zapojilo 40. Tureckých súťažiacich bolo 34. Kompletné výsledky možno nájsť na webstránke http://game.tesco-graduates.sk/. Pričom na prvom mieste skončil tím z Maďarska.
V každej krajine, kde Tesco Business Game prebehla sú odmenené tri prvé tímy. „Víťazom srdečne blahoželáme, dúfame, že im vedomosti a skúsenosti, ktoré v Tesco Business Game získali pomôžu i v ďalšej kariére, “ uzatvára Andrea Kožuchová, personálna riaditeľka Tesco Stores SR, a.s.
Víťazi za Slovensko:
Prvé miesto: Michaela Kostolná, Oliver Wollmuth a Ľubomír Kaliský
Druhé miesto: Zuzana Kobelovská, Kristína Kováčiková, Terézia Fábryová
Tretie miesto: Jozef Fabuš, Ivan Stríček, Ondrej Maslák