![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 24.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Matej
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
11. marca 2011
V Londýne parkuje modré Orlando
Marketingové oddelenie anglického zastúpenia americkej automobilky Chevrolet bolo kreatívne a prišlo s veľmi zaujímavým spôsobom propagácie najnovšieho modelu automobilky - MPV s ...
Zdieľať

Chevrolet zorganizoval anketu, v ktorej sa 1 000 dospelých respondetov pýtal na ich najobľúbenejšiu hračku v detstve. Na treťom mieste skončili Kinder vajíčka, pričom až 15 % opýtaných si hračky ukryté v týchto čokoládových vajíčkach zvolilo za najobľúbenejšiu hračku z detstva, na ktorú s nostalgiou spomínajú. Druhé miesto patrí Legu so 17-timi percentami, no a na základe výsledkov tohto prieskumu je najobľúbenejšou hračkou plastelína. Získala až 19 % hlasov.
V Chevrolete preto zostavili tím ôsmich ľudí, ktorý po dvoch týždňoch práce pretransformoval 1,5 tony plastelíny na nový Chevrolet Orlando. Auto následne zaparkovali medzi bežné autá na jednu z londýnskych ulíc a dúfajú, že takýmto spôsobom dokážu zaujať potenciálnych zákazníkov.