|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. marca 2011
V Londýne parkuje modré Orlando
Marketingové oddelenie anglického zastúpenia americkej automobilky Chevrolet bolo kreatívne a prišlo s veľmi zaujímavým spôsobom propagácie najnovšieho modelu automobilky - MPV s ...
Zdieľať
Foto: Chevrolet
BRATISLAVA 11. marca (WEBNOVINY) - Marketingové oddelenie anglického zastúpenia americkej automobilky Chevrolet bolo kreatívne a prišlo s veľmi zaujímavým spôsobom propagácie najnovšieho modelu automobilky - MPV s označením Orlando.
Chevrolet zorganizoval anketu, v ktorej sa 1 000 dospelých respondetov pýtal na ich najobľúbenejšiu hračku v detstve. Na treťom mieste skončili Kinder vajíčka, pričom až 15 % opýtaných si hračky ukryté v týchto čokoládových vajíčkach zvolilo za najobľúbenejšiu hračku z detstva, na ktorú s nostalgiou spomínajú. Druhé miesto patrí Legu so 17-timi percentami, no a na základe výsledkov tohto prieskumu je najobľúbenejšou hračkou plastelína. Získala až 19 % hlasov.
V Chevrolete preto zostavili tím ôsmich ľudí, ktorý po dvoch týždňoch práce pretransformoval 1,5 tony plastelíny na nový Chevrolet Orlando. Auto následne zaparkovali medzi bežné autá na jednu z londýnskych ulíc a dúfajú, že takýmto spôsobom dokážu zaujať potenciálnych zákazníkov.
Chevrolet zorganizoval anketu, v ktorej sa 1 000 dospelých respondetov pýtal na ich najobľúbenejšiu hračku v detstve. Na treťom mieste skončili Kinder vajíčka, pričom až 15 % opýtaných si hračky ukryté v týchto čokoládových vajíčkach zvolilo za najobľúbenejšiu hračku z detstva, na ktorú s nostalgiou spomínajú. Druhé miesto patrí Legu so 17-timi percentami, no a na základe výsledkov tohto prieskumu je najobľúbenejšou hračkou plastelína. Získala až 19 % hlasov.
V Chevrolete preto zostavili tím ôsmich ľudí, ktorý po dvoch týždňoch práce pretransformoval 1,5 tony plastelíny na nový Chevrolet Orlando. Auto následne zaparkovali medzi bežné autá na jednu z londýnskych ulíc a dúfajú, že takýmto spôsobom dokážu zaujať potenciálnych zákazníkov.