|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
V Kauflande si pivo vyberiete podľa Siedmich chutí
Od polovice marca sa návštevníci hypermarketu Kaufland na Trnavskej ulici v Bratislave môžu pri výbere svojho piva orientovať podľa svojej chuti. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci so svojím ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. marca (WBN/PR) - Od polovice marca sa návštevníci hypermarketu Kaufland na Trnavskej ulici v Bratislave môžu pri výbere svojho piva orientovať podľa svojej chuti. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci so svojím obchodným partnerom, spoločnosťou Kaufland Slovenská republika, pripravili v najväčšej predajni tejto obchodnej siete na Slovensku inovatívnu pivnú uličku, v ktorej sú pivá zoradené prehľadne podľa chuťových kategórií programu Sedem chutí piva. Pivári si tak môžu vyberať medzi sladkými a ovocnými pivami, mierne horkými, horkými chmeľovými, silnými a tmavými pivami či ďalšími kategóriami podľa svojich preferencií. Súčasťou pivnej uličky v atraktívnom "pivovarskom" dizajne je aj dotyková LCD obrazovka s praktickým sprievodcom pestrým svetom pív a inšpiráciami na ich správne kombinovanie s jedlom. Prvá pivná ulička Sedem chutí piva je pilotným projektom, ktorý sa po úspešnom štarte môže ďalej rozšíriť aj na ďalšie predajne Kaufland na Slovensku.
Vzdelávací program Sedem chutí piva spoločnosť HEINEKEN Slovensko odštartovala začiatkom minulého roku ako súčasť podpory pivného trhu a pivnej kultúry na Slovensku. Jeho nosnou myšlienkou je fakt, že až 91 % konzumentov sa pri výbere piva rozhoduje práve podľa jeho chute, a cieľom programu je pomôcť pivárom sa v pestrom svete pivných chutí lepšie orientovať. "Sme veľmi radi, že jedného z našich najvýznamnejších obchodných partnerov, spoločnosť Kaufland Slovenská republika, náš program Sedem chutí piva inšpiroval k vytvoreniu nového konceptu predaja piva v maloobchodnej predajni.
Pivo ponúka obrovskú pestrosť typov a rôznych chutí, a sme veľmi radi, že aj týmto spôsobom môžeme pokračovať vo vzdelávaní pivárov na Slovensku o ich obľúbenom nápoji," hovorí Monika Kottmanová, Development Manager HEINEKEN Slovensko a dodáva: "Väčšinu nákupných rozhodnutí uskutočňujú spotrebitelia priamo v predajni. Sme preto veľmi radi, že im pri správnom výbere v pivnej uličke Sedem chutí piva môžeme odborne poradiť."
Pri výbere piva v bratislavskej predajni Kaufland na Trnavskej ulici sa môžu konzumenti orientovať na základe prehľadného usporiadania celého sortimentu pív podľa jednotlivých chuťových kategórií. Navyše priamo v uličke majú k dispozícii aj interaktívnu LCD obrazovku, kde nájdu informácie o jednotlivých chuťových kategóriách, ich správnom kombinovaní s jedlom, ako aj inšpirácie v podobe konkrétnych receptov k jednotlivým typom pív. Tie si môžu priamo na mieste dokonca zaslať na svoj e-mail a v predajni spolu s pivom nakúpiť potrebné ingrediencie na prípravu dokonalej večere či obeda nielen pre pivára.
"Pevne veríme, že pivná ulička Sedem chutí piva spotrebiteľov osloví svojím dizajnom aj zaujímavými informáciami. V spolupráci s naším partnerom by sme ich radi priniesli pivárom na celom Slovensku," dodáva M. Kottmanová.
Vzdelávací program Sedem chutí piva spoločnosť HEINEKEN Slovensko odštartovala začiatkom minulého roku ako súčasť podpory pivného trhu a pivnej kultúry na Slovensku. Jeho nosnou myšlienkou je fakt, že až 91 % konzumentov sa pri výbere piva rozhoduje práve podľa jeho chute, a cieľom programu je pomôcť pivárom sa v pestrom svete pivných chutí lepšie orientovať. "Sme veľmi radi, že jedného z našich najvýznamnejších obchodných partnerov, spoločnosť Kaufland Slovenská republika, náš program Sedem chutí piva inšpiroval k vytvoreniu nového konceptu predaja piva v maloobchodnej predajni.
Pivo ponúka obrovskú pestrosť typov a rôznych chutí, a sme veľmi radi, že aj týmto spôsobom môžeme pokračovať vo vzdelávaní pivárov na Slovensku o ich obľúbenom nápoji," hovorí Monika Kottmanová, Development Manager HEINEKEN Slovensko a dodáva: "Väčšinu nákupných rozhodnutí uskutočňujú spotrebitelia priamo v predajni. Sme preto veľmi radi, že im pri správnom výbere v pivnej uličke Sedem chutí piva môžeme odborne poradiť."
Pri výbere piva v bratislavskej predajni Kaufland na Trnavskej ulici sa môžu konzumenti orientovať na základe prehľadného usporiadania celého sortimentu pív podľa jednotlivých chuťových kategórií. Navyše priamo v uličke majú k dispozícii aj interaktívnu LCD obrazovku, kde nájdu informácie o jednotlivých chuťových kategóriách, ich správnom kombinovaní s jedlom, ako aj inšpirácie v podobe konkrétnych receptov k jednotlivým typom pív. Tie si môžu priamo na mieste dokonca zaslať na svoj e-mail a v predajni spolu s pivom nakúpiť potrebné ingrediencie na prípravu dokonalej večere či obeda nielen pre pivára.
"Pevne veríme, že pivná ulička Sedem chutí piva spotrebiteľov osloví svojím dizajnom aj zaujímavými informáciami. V spolupráci s naším partnerom by sme ich radi priniesli pivárom na celom Slovensku," dodáva M. Kottmanová.