|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. februára 2009
V Jasnej sa komunikovalo hravo
Počas uplynulého víkendu sa v Jasnej uskutočnili Zimné Hry Komunikácie 2009. Špeciálnym hosťom bola umelecká riaditeľka Divadla z Pasáže Eva Ogurčáková. Organizátor podujatia, spoločnosti joy4, ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. februára (WN/PR) - Počas uplynulého víkendu sa v Jasnej uskutočnili Zimné Hry Komunikácie 2009. Špeciálnym hosťom bola umelecká riaditeľka Divadla z Pasáže Eva Ogurčáková. Organizátor podujatia, spoločnosti joy4, odovzdala divadlu sponzorský príspevok 1.000 EUR, k čomu sa neskôr pripojili aj víťazi jednotlivých športových disciplín, venovaním svojich finančných výhier.
Hry Komunikácie sú otvoreným športovo-spoločenským podujatím, ktoré má dve sezónne podoby: Zimné Hry Komunikácie a Letné Hry Komunikácie. Dôkazom rastúcej chuti komunikovať hravo je aj počet účastníkov a spoločností, ktoré sa na podujatí zúčastňujú: tentoraz to bolo 300 hostí z vyše 60 spoločností. To, že zámer usporiadať neformálne stretnutie pre spoločnosti z reklamného trhu sa ukázal ako dobré rozhodnutie, potvrdzuje aj Peter Slezák, hlavný organizátor: „Hry komunikácie si už stihli získať okruh stabilných účastníkov a čo nás veľmi teší v dnešnej neľahkej ekonomickej situácii, máme aj skupinu stabilných partnerov podujatia. Našim cieľom však nie je masová účasť, preto by v budúcnosti počet účastníkov nemal presiahnuť 350. To je hranica, za ktorou sa podujatie už stáva neosobným.“
Špeciálnym hosťom podujatia bola umelecká riaditeľka Divadla z Pasáže Eva Ogurčáková, ktorá prebrala od organizátorov sponzorský príspevok 1.000 EUR na výrobu dokumentárneho filmu z pripravovaného turné po USA. Peter Slezák vysvetľuje, prečo sa rozhodli podporiť práve toto divadlo: „Meradlom kvality pre nás nie je počet účastníkov Hier, ale to, aby si naši hostia odniesli skvelý zážitok v spoločnosti skvelých ľudí a radi sa vracali. V tom vidíme veľkú spriaznenosť s činnosťou Divadla z Pasáže, ktoré zvyšuje kvalitu života svojej komunity hercov s mentálnym postihnutím a divákom predstavení prináša silné emocionálne zážitky.“ Eva Ogurčáková k tomu dodáva: „Chcem sa poďakovať všetkým, ktorí sa nás rozhodli podporiť. Veď napokon tak naši herci, ako aj ľudia z reklamnej branže sú takpovediac dospelými deťmi, ktoré žijú pre svoje obecenstvo.“
Účastníci si zmerali sily v 7 športových disciplínach – Obrovský slalom, Snowboard, Snow-bike, Bungee running, „Partizánsky samopal“, jazda zručnosti na automobile roka Opel Insignia a terénnych štvorkolkách. V celkovom hodnotení teamov sa na 1. mieste umiestnila TV JOJ, na 2. mieste skoncil team spoločnosti Ness a 3. miesto obsadil team Plus 7 dní. Všetky víťazné tímy venovali finančné výhry (500, 400 a 300 EUR) Divadlu z Pasáže.
Viac informácií na: www.hrykomunikacie.sk
Hry Komunikácie sú otvoreným športovo-spoločenským podujatím, ktoré má dve sezónne podoby: Zimné Hry Komunikácie a Letné Hry Komunikácie. Dôkazom rastúcej chuti komunikovať hravo je aj počet účastníkov a spoločností, ktoré sa na podujatí zúčastňujú: tentoraz to bolo 300 hostí z vyše 60 spoločností. To, že zámer usporiadať neformálne stretnutie pre spoločnosti z reklamného trhu sa ukázal ako dobré rozhodnutie, potvrdzuje aj Peter Slezák, hlavný organizátor: „Hry komunikácie si už stihli získať okruh stabilných účastníkov a čo nás veľmi teší v dnešnej neľahkej ekonomickej situácii, máme aj skupinu stabilných partnerov podujatia. Našim cieľom však nie je masová účasť, preto by v budúcnosti počet účastníkov nemal presiahnuť 350. To je hranica, za ktorou sa podujatie už stáva neosobným.“
Špeciálnym hosťom podujatia bola umelecká riaditeľka Divadla z Pasáže Eva Ogurčáková, ktorá prebrala od organizátorov sponzorský príspevok 1.000 EUR na výrobu dokumentárneho filmu z pripravovaného turné po USA. Peter Slezák vysvetľuje, prečo sa rozhodli podporiť práve toto divadlo: „Meradlom kvality pre nás nie je počet účastníkov Hier, ale to, aby si naši hostia odniesli skvelý zážitok v spoločnosti skvelých ľudí a radi sa vracali. V tom vidíme veľkú spriaznenosť s činnosťou Divadla z Pasáže, ktoré zvyšuje kvalitu života svojej komunity hercov s mentálnym postihnutím a divákom predstavení prináša silné emocionálne zážitky.“ Eva Ogurčáková k tomu dodáva: „Chcem sa poďakovať všetkým, ktorí sa nás rozhodli podporiť. Veď napokon tak naši herci, ako aj ľudia z reklamnej branže sú takpovediac dospelými deťmi, ktoré žijú pre svoje obecenstvo.“
Účastníci si zmerali sily v 7 športových disciplínach – Obrovský slalom, Snowboard, Snow-bike, Bungee running, „Partizánsky samopal“, jazda zručnosti na automobile roka Opel Insignia a terénnych štvorkolkách. V celkovom hodnotení teamov sa na 1. mieste umiestnila TV JOJ, na 2. mieste skoncil team spoločnosti Ness a 3. miesto obsadil team Plus 7 dní. Všetky víťazné tímy venovali finančné výhry (500, 400 a 300 EUR) Divadlu z Pasáže.
Viac informácií na: www.hrykomunikacie.sk