|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. februára 2013
V Hurbanove rastie záujem o dobrovoľníctvo
Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje piaty ročník grantového programu Tu sme doma pre mesto Hurbanovo. Cieľom programu je podnietiť a podporiť ...
Zdieľať
BRATISLAVA 28. februára (WBN/PR) - Spoločnosť HEINEKEN Slovensko v spolupráci s Nitrianskou komunitnou nadáciou vyhlasuje piaty ročník grantového programu Tu sme doma pre mesto Hurbanovo. Cieľom programu je podnietiť a podporiť verejnoprospešné aktivity obyvateľov Hurbanova vo svojom meste. Na realizáciu programu venoval HEINEKEN Slovensko viac ako 33 000 EUR. O grant môžu žiadať jednotlivci i neziskové organizácie do 19. apríla 2013.
Program aktivizuje už piaty rok ľudí, aby sami identifikovali, čo im v Hurbanove chýba, čo by chceli zlepšiť v miestnej komunite. Pridaná hodnota predkladaných projektov spočíva v tom, že žiadatelia na nich aj aktívne participujú na dobrovoľníckej báze, bez nároku na odmenu, využívajúc svoje vedomosti a skúsenosti. V grantovom programe Tu sme doma bolo doteraz podporených 45 verejnoprospešných aktivít celkovou sumou takmer 120 000 EUR. Väčšiu príležitosť aktívne sa zapojiť do programu majú tento rok aj samotní zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Tí môžu participovať na projekte priamo ako žiadatelia alebo nepriamo, tým, že preberú patronát nad projektom.
„Program Tu sme doma stojí v piatom ročníku pred novými výzvami. Teší nás, že v programe sa čoraz viac začínajú angažovať zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko, ktorí ponúkajú svoju dobrovoľnícku prácu na zlepšovaní kvality života vo svojom meste. V tomto jubilejnom ročníku by sme chceli predstaviť výsledky programu širokej verejnosti s cieľom, aby sa čo najviac rozšírila škála predkladateľov dobrých a originálnych nápadov a aby sme presvedčili čo najviac občanov mesta, že TU SME DOMA je tu naozaj pre nich a participácia na programe nie je vôbec zložitá,“ hovorí Ľubica Lachká, správkyňa Nitrianskej komunitnej nadácie.
Záujemcovia si môžu podávať žiadosti o grant v rámci piateho ročníka Tu sme doma až do 19. apríla 2013. „Som nesmierne rada, že sa nám spoločne podarilo vytvoriť účinný nástroj, vďaka ktorému sa samotní Hurbanovčania aktívne podieľajú na rozvoji svojho mesta. Teší ma tiež, že grantový program Tu sme doma naštartoval rozvoj miestneho dobrovoľníctva, do ktorého sa v čoraz väčšej miere zapájajú aj naši zamestnanci. Okrem aktivizácie komunity, prináša tento program už po piaty rok príklad dobrej praxe spolupráce všetkých troch sektorov – samosprávy, mimovládnej organizácie a súkromnej firmy a je ukážkou toho, ako takáto spolupráca môže byť užitočná pre bežného občana,“ hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Nitrianska komunitná nadácia:
Nitrianska komunitná nadácia je mimovládna nezisková organizácia, ktorá zlepšuje kvalitu života ľudí v meste Nitra a v Nitrianskom kraji. Tvorí „most“ medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na realizáciu neziskových aktivít prospešných pre nás všetkých a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľnej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.
HEINEKEN Slovensko:
HEINEKEN je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni 45 %. Heineken Slovensko, a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados. Okrem investícií do pivovaru, HEINEKEN vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2010 je HEINEKEN Slovensko druhou najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk.
Program aktivizuje už piaty rok ľudí, aby sami identifikovali, čo im v Hurbanove chýba, čo by chceli zlepšiť v miestnej komunite. Pridaná hodnota predkladaných projektov spočíva v tom, že žiadatelia na nich aj aktívne participujú na dobrovoľníckej báze, bez nároku na odmenu, využívajúc svoje vedomosti a skúsenosti. V grantovom programe Tu sme doma bolo doteraz podporených 45 verejnoprospešných aktivít celkovou sumou takmer 120 000 EUR. Väčšiu príležitosť aktívne sa zapojiť do programu majú tento rok aj samotní zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Tí môžu participovať na projekte priamo ako žiadatelia alebo nepriamo, tým, že preberú patronát nad projektom.
„Program Tu sme doma stojí v piatom ročníku pred novými výzvami. Teší nás, že v programe sa čoraz viac začínajú angažovať zamestnanci spoločnosti HEINEKEN Slovensko, ktorí ponúkajú svoju dobrovoľnícku prácu na zlepšovaní kvality života vo svojom meste. V tomto jubilejnom ročníku by sme chceli predstaviť výsledky programu širokej verejnosti s cieľom, aby sa čo najviac rozšírila škála predkladateľov dobrých a originálnych nápadov a aby sme presvedčili čo najviac občanov mesta, že TU SME DOMA je tu naozaj pre nich a participácia na programe nie je vôbec zložitá,“ hovorí Ľubica Lachká, správkyňa Nitrianskej komunitnej nadácie.
Záujemcovia si môžu podávať žiadosti o grant v rámci piateho ročníka Tu sme doma až do 19. apríla 2013. „Som nesmierne rada, že sa nám spoločne podarilo vytvoriť účinný nástroj, vďaka ktorému sa samotní Hurbanovčania aktívne podieľajú na rozvoji svojho mesta. Teší ma tiež, že grantový program Tu sme doma naštartoval rozvoj miestneho dobrovoľníctva, do ktorého sa v čoraz väčšej miere zapájajú aj naši zamestnanci. Okrem aktivizácie komunity, prináša tento program už po piaty rok príklad dobrej praxe spolupráce všetkých troch sektorov – samosprávy, mimovládnej organizácie a súkromnej firmy a je ukážkou toho, ako takáto spolupráca môže byť užitočná pre bežného občana,“ hovorí Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Nitrianska komunitná nadácia:
Nitrianska komunitná nadácia je mimovládna nezisková organizácia, ktorá zlepšuje kvalitu života ľudí v meste Nitra a v Nitrianskom kraji. Tvorí „most“ medzi tými, ktorí potrebujú finančnú podporu na realizáciu neziskových aktivít prospešných pre nás všetkých a tými, ktorí chcú takéto aktivity podporiť. Svojou činnosťou motivuje ľudí k dobrovoľnej práci a pomáha pri rozvoji filantropie. Viac informácií nájdete na www.nkn.sk.
HEINEKEN Slovensko:
HEINEKEN je viac ako 14 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom na úrovni 45 %. Heineken Slovensko, a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – HEINEKEN N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, HEINEKEN na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados. Okrem investícií do pivovaru, HEINEKEN vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2010 je HEINEKEN Slovensko druhou najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.Viac informácií: www.heinekenslovensko.sk.