|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. októbra 2006
V hodnotení elektronickej komunikácie najlepšia VÚB banka
Najlepšiu úroveň a kvalitu elektronickej komunikácie so zákazníkmi v sektore bankových inštitúcií má na Slovensku VÚB banka, ktorá dosiahla celkovú hodnotu v indexe 89,1 bodu. Na druhom mieste ...
Zdieľať
BRATISLAVA 31. októbra (WEBNOVINY) - Najlepšiu úroveň a kvalitu
elektronickej komunikácie so zákazníkmi v sektore bankových inštitúcií
má na Slovensku VÚB banka, ktorá dosiahla celkovú hodnotu v indexe 89,1
bodu. Na druhom mieste skončila Istrobanka s 81,3 bodmi a tretia bola
Tatra banka, ktorá dosiahla 79,5 bodu. Na opačnom konci rebríčka
skončila UniBanka, ktorá mala iba 30,1 bodu. Vyplýva to z výsledkov
prieskumu, ktorý na prelome augusta a septembra tohto roka uskutočnila
marketingová spoločnosť United Interactive.
Z hlavných zistení prieskumu vyplynulo, že najrýchlejšie v
prieskume reagovala VÚB banka, najnižšie hodnoty u rýchlosti firma
zaznamenala u Dexia banky Slovensko. Najvyššie skóre pri hodnotení
obsahovej stránky dosiahla Istrobanka a na opačnom konci skončila ING
Bank. Z hľadiska formy dosiahla najvyššie priemerné skóre HVB Bank,
najmenej zase OTP Banka Slovensko. Na všetky otázky odpovedalo päť z
dvanástich bankových inštitúcií, konkrétne Dexia banka, Istrobanka,
Ľudová banka, Tatra banka a VÚB banka.
Pri meraní skúmaných subjektov spoločnosť využila potenciál
výskumnej metódy mystery shopping a výslednou hodnotu je index E-CPI,
pričom maximálna bodová hranica je 100 bodov. Medzi skúmanými faktormi
bolo užívateľské a časové hľadisko, ako aj formálna a obsahová stránka
odpovede. Pri skúmaných produktoch sa bral zreteľ na ich ponuku a
následne na služby.
United Interactive je subjekt realizujúci marketingové prieskumy a poskytujúci poradenské služby v interaktívnom prostredí. Spoločnosť používa kvantitatívne a kvalitatívne výskumné techniky, ako i vlastné značkové nástroje. Svojím klientom pomáha primárne pri budovaní vzťahov k zákazníkom na báze internetu.
SITA