|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. mája 2010
V digitálnom veku rozhoduje kvalita komunikácie
Máme tisícky fanúšikov na Facebooku! Z marketingového hľadiska možno dobre vyzerajúca veta, no aká je v skutočnosti hodnota zástupu fanúšikov? Aká je konverzia a návratnosť ...
Zdieľať
Máme tisícky fanúšikov na Facebooku! Z marketingového hľadiska možno dobre vyzerajúca veta, no aká je v skutočnosti hodnota zástupu fanúšikov? Aká je konverzia a návratnosť investícií? Na tieto a ďalšie otázky priniesla odpovede konferencia Marketing Live 2010, ktorú organizoval časopis IN STORE Slovakia.
Už v úvode zhodnotila potenciál internetovej reklamy marketingová riaditeľka Google ČR Kateřina Holcmanová: „Svet sa digitalizuje a vizualizuje a až 41% užívateľov mení svoj názor na základe informácií získaných z internetu! Užívateľom je však potrebné ponúknuť zaujímavý obsah, ako napríklad rôzne aplikácie“. Niekoľko pozoruhodných a inovatívnych aplikácií, vzbudzujúcich záujem a zapájajúcich užívateľa, ba až s virálnym aspektom, predviedli naživo páni z Adobe Systems. Juraj Stankay, ktorý niekoľko rokov pôsobil v Google na úrovni EMEA, poukázal na aspekty prednákupného prieskumu a nákupného správania spotrebiteľov on-line z pohľadu marketingového akronymu AIDA. Mnoho marketérov skloňuje vo všetkých pádoch Facebook, no ako upozornili viacerí prednášajúci, je to len jeden z nástrojov, s ktorým je potrebné citlivo narábať. Navyše, ak sú aktivity v sociálnej sieti povýšené nad zvyšok e-marketingu a ešte absentuje koordinácia s off-line aktivitami, výsledok nemusí splniť očakávania. Dôležitá je predovšetkým znalosť človeka, ktorý žije v digitálnom veku. Znalosť jeho psychológie, potrieb a túžob je potom potrebné premietnuť do presnejšieho cielenia marketingových aktivít, zapojenia a vyvolania reakcie. Ako zdôraznil Mark Brill, CEO spoločnosti Formation z Veľkej Británie: „Jednou z veľmi osobných až intímnych technológií sú mobilné telefóny. Majú ich takmer všetci, a preto sú významným komunikačným kanálom.“ Opäť ale pre komunikovanie relevantných informácií i povedzme cez stránky optimalizované pre mobily, na ktorých zostávajú ľudia oveľa dlhšie ako na ich obdobách na internete.
Za spoluprácu ďakujeme generálnemu partnerovi: Kremsa Design, s.r.o., hlavným partnerom: Adobe Systems, s.r.o, a Space Systems, s.r.o. a partnerom konferencie: Slovenská pošta, a.s., Vaculik Advertising, s.r.o., OMD Slovakia, s.r.o., Empire SK, s.r.o., Originální, s.r.o.
Zdroj: In Form Slovakia s.r.o. www.informslovakia.sk
Už v úvode zhodnotila potenciál internetovej reklamy marketingová riaditeľka Google ČR Kateřina Holcmanová: „Svet sa digitalizuje a vizualizuje a až 41% užívateľov mení svoj názor na základe informácií získaných z internetu! Užívateľom je však potrebné ponúknuť zaujímavý obsah, ako napríklad rôzne aplikácie“. Niekoľko pozoruhodných a inovatívnych aplikácií, vzbudzujúcich záujem a zapájajúcich užívateľa, ba až s virálnym aspektom, predviedli naživo páni z Adobe Systems. Juraj Stankay, ktorý niekoľko rokov pôsobil v Google na úrovni EMEA, poukázal na aspekty prednákupného prieskumu a nákupného správania spotrebiteľov on-line z pohľadu marketingového akronymu AIDA. Mnoho marketérov skloňuje vo všetkých pádoch Facebook, no ako upozornili viacerí prednášajúci, je to len jeden z nástrojov, s ktorým je potrebné citlivo narábať. Navyše, ak sú aktivity v sociálnej sieti povýšené nad zvyšok e-marketingu a ešte absentuje koordinácia s off-line aktivitami, výsledok nemusí splniť očakávania. Dôležitá je predovšetkým znalosť človeka, ktorý žije v digitálnom veku. Znalosť jeho psychológie, potrieb a túžob je potom potrebné premietnuť do presnejšieho cielenia marketingových aktivít, zapojenia a vyvolania reakcie. Ako zdôraznil Mark Brill, CEO spoločnosti Formation z Veľkej Británie: „Jednou z veľmi osobných až intímnych technológií sú mobilné telefóny. Majú ich takmer všetci, a preto sú významným komunikačným kanálom.“ Opäť ale pre komunikovanie relevantných informácií i povedzme cez stránky optimalizované pre mobily, na ktorých zostávajú ľudia oveľa dlhšie ako na ich obdobách na internete.
Za spoluprácu ďakujeme generálnemu partnerovi: Kremsa Design, s.r.o., hlavným partnerom: Adobe Systems, s.r.o, a Space Systems, s.r.o. a partnerom konferencie: Slovenská pošta, a.s., Vaculik Advertising, s.r.o., OMD Slovakia, s.r.o., Empire SK, s.r.o., Originální, s.r.o.
Zdroj: In Form Slovakia s.r.o. www.informslovakia.sk