|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
V COOP Jednote aj počas pandémie vybavíte všetko – nakúpite, uhradíte šeky a vyberiete hotovosť
Obchodný systém COOP Jednota ponúka svojim zákazníkom okrem kvalitných slovenských potravín aj viaceré možnosti, ako počas nakupovania vybaviť množstvo ďalších služieb. Pod jednou strechou môžu ...
Zdieľať
19.4.2021 (Webnoviny.sk) - Obchodný systém COOP Jednota ponúka svojim zákazníkom okrem kvalitných slovenských potravín aj viaceré možnosti, ako počas nakupovania vybaviť množstvo ďalších služieb. Pod jednou strechou môžu spotrebitelia spolu s nákupom uhradiť poštové poukážky, šeky, bankové zloženky, vybrať si hotovosť či dobiť kredit. V čase pretrvávajúcej pandémie tak zákazníci nemusia navštevovať viacero inštitúcií, čím výrazne obmedzia mobilitu.
"V COOP Jednote sa vždy snažíme priniesť zákazníkom aj niečo navyše. Je pre nás dôležité vytvárať hodnoty a byť aktívny v oblasti verejnoprospešného záujmu. Našim zákazníkom už dlhé roky prinášame služby, ktoré im istým spôsobom vynahradia návštevu inštitúcií, čo výrazne pomáha najmä obyvateľom v menších lokalitách, kde je dostupnosť pošty alebo pobočiek daných dodávateľov obmedzená. Vybavenie viacerých aktivít priamo v našej predajni nielenže šetrí čas a náklady na cestovanie, ale v čase pretrvávajúcej pandémie aj výrazne znižuje mobilitu osôb," hovorí Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.
Medzi sprostredkované služby zákazníkov patrí služba COOPkasa, ktorá umožňuje platiť faktúry (poukazy, šeky, poštové poukážky, bankové zloženky) popri každodennom nakupovaní. Zákazník môže uhradiť danú sumu na faktúre vo vybraných predajniach COOP Jednoty priamo pri nákupe. Celý proces platenia faktúr prostredníctvom služby COOPkasa je založený na zosnímaní špeciálneho COOPkasa kódu, ktorý je vytlačený na faktúre vybraných partnerov. Tento proces je až po pripísanie prostriedkov na platobný účet vydavateľa faktúry garantovaný bankou. Potvrdenka z POS terminálu spolu s blokom z registračnej pokladne slúžia ako doklad o úhrade faktúry. Faktúru je možné predložiť na úhradu ako súčasť bežného nákupu. "Platenie faktúr je rýchle a jednoduché, rovnako ako platba za bežný nákup," vysvetľuje B. Lellák. Výhodou služby COOPkasa sú dlhšie otváracie hodiny predajne v porovnaní s inštitúciami, možnosť platby aj cez víkend, šetrenie času. Faktúru je možné uhradiť v hotovosti aj platobnou kartou. Medzi najčastejšie platby faktúr patria transakcie u dodávateľov elektriny, vody či poisťovní. V roku 2020 využilo službu COOPkasa 811 000 zákazníkov.
COOP Jednota koncom minulého roka rozšírila tieto služby aj o možnosť uhradiť akúkoľvek faktúru obsahujúcu Pay By Square kód – tzv. QR kód. Tento nový typ kódu sa za posledné obdobie stal štandardom takmer na všetkých faktúrach. COOP Jednota svojim zákazníkov týmto vytvorila možnosť uhradiť počas nákupu akúkoľvek faktúru obsahujúcu uvedený QR kód. Počet zákazníkov, ktorý túto novú doplnkovú službu využíva každý mesiac stúpa.
Ďalšou službou je CashBack, ktorá pri platbe kartou umožňuje spotrebiteľom vybrať si hotovosť na miestach označených logom CashBack. Podmienkou výberu je nákup na danej predajni v minimálnej hodnote 5 €, pričom maximálna výška takto vybranej hotovosti cez službu CashBack predstavuje 50 € na jednu transakciu, a započítava sa do denného limitu pre výber hotovosti. Minulý rok využilo túto službu takmer štvrť milióna ľudí.
Všetky prevádzky COOP Jednoty podporujú dobíjanie kreditu cez platobný terminál.
Podporovanými operátormi sú Orange, Telekom, O2 a 4ka. Minimálna výška dobitia je 5 €.
Najväčšia slovenská maloobchodná sieť zároveň zjednodušila vybavenie novej vernostnej karty COOP Jednota. Každý zákazník si ju môže zriadiť v domácom prostredí na webovej stránke www.coop.sk v časti Nákupná karta. Zákazník, ktorý zmení priezvisko, stratí nákupnú kartu, karta mu bola odcudzená, prípadne má kartu poškodenú, si môže elektronicky požiadať o jej duplikát. V prvom kvartáli 2021 túto možnosť využilo viac ako 1 400 zákazníkov. COOP Jednota aktuálne eviduje takmer 1,3 milióna držiteľov nákupnej karty.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - V COOP Jednote aj počas pandémie vybavíte všetko – nakúpite, uhradíte šeky a vyberiete hotovosť © SITA Všetky práva vyhradené.
"V COOP Jednote sa vždy snažíme priniesť zákazníkom aj niečo navyše. Je pre nás dôležité vytvárať hodnoty a byť aktívny v oblasti verejnoprospešného záujmu. Našim zákazníkom už dlhé roky prinášame služby, ktoré im istým spôsobom vynahradia návštevu inštitúcií, čo výrazne pomáha najmä obyvateľom v menších lokalitách, kde je dostupnosť pošty alebo pobočiek daných dodávateľov obmedzená. Vybavenie viacerých aktivít priamo v našej predajni nielenže šetrí čas a náklady na cestovanie, ale v čase pretrvávajúcej pandémie aj výrazne znižuje mobilitu osôb," hovorí Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty Slovensko.
Medzi sprostredkované služby zákazníkov patrí služba COOPkasa, ktorá umožňuje platiť faktúry (poukazy, šeky, poštové poukážky, bankové zloženky) popri každodennom nakupovaní. Zákazník môže uhradiť danú sumu na faktúre vo vybraných predajniach COOP Jednoty priamo pri nákupe. Celý proces platenia faktúr prostredníctvom služby COOPkasa je založený na zosnímaní špeciálneho COOPkasa kódu, ktorý je vytlačený na faktúre vybraných partnerov. Tento proces je až po pripísanie prostriedkov na platobný účet vydavateľa faktúry garantovaný bankou. Potvrdenka z POS terminálu spolu s blokom z registračnej pokladne slúžia ako doklad o úhrade faktúry. Faktúru je možné predložiť na úhradu ako súčasť bežného nákupu. "Platenie faktúr je rýchle a jednoduché, rovnako ako platba za bežný nákup," vysvetľuje B. Lellák. Výhodou služby COOPkasa sú dlhšie otváracie hodiny predajne v porovnaní s inštitúciami, možnosť platby aj cez víkend, šetrenie času. Faktúru je možné uhradiť v hotovosti aj platobnou kartou. Medzi najčastejšie platby faktúr patria transakcie u dodávateľov elektriny, vody či poisťovní. V roku 2020 využilo službu COOPkasa 811 000 zákazníkov.
COOP Jednota koncom minulého roka rozšírila tieto služby aj o možnosť uhradiť akúkoľvek faktúru obsahujúcu Pay By Square kód – tzv. QR kód. Tento nový typ kódu sa za posledné obdobie stal štandardom takmer na všetkých faktúrach. COOP Jednota svojim zákazníkov týmto vytvorila možnosť uhradiť počas nákupu akúkoľvek faktúru obsahujúcu uvedený QR kód. Počet zákazníkov, ktorý túto novú doplnkovú službu využíva každý mesiac stúpa.
Ďalšou službou je CashBack, ktorá pri platbe kartou umožňuje spotrebiteľom vybrať si hotovosť na miestach označených logom CashBack. Podmienkou výberu je nákup na danej predajni v minimálnej hodnote 5 €, pričom maximálna výška takto vybranej hotovosti cez službu CashBack predstavuje 50 € na jednu transakciu, a započítava sa do denného limitu pre výber hotovosti. Minulý rok využilo túto službu takmer štvrť milióna ľudí.
Všetky prevádzky COOP Jednoty podporujú dobíjanie kreditu cez platobný terminál.
Podporovanými operátormi sú Orange, Telekom, O2 a 4ka. Minimálna výška dobitia je 5 €.
Najväčšia slovenská maloobchodná sieť zároveň zjednodušila vybavenie novej vernostnej karty COOP Jednota. Každý zákazník si ju môže zriadiť v domácom prostredí na webovej stránke www.coop.sk v časti Nákupná karta. Zákazník, ktorý zmení priezvisko, stratí nákupnú kartu, karta mu bola odcudzená, prípadne má kartu poškodenú, si môže elektronicky požiadať o jej duplikát. V prvom kvartáli 2021 túto možnosť využilo viac ako 1 400 zákazníkov. COOP Jednota aktuálne eviduje takmer 1,3 milióna držiteľov nákupnej karty.
Informačný servis
Zdroj: Webnoviny.sk - V COOP Jednote aj počas pandémie vybavíte všetko – nakúpite, uhradíte šeky a vyberiete hotovosť © SITA Všetky práva vyhradené.
<< predchádzajúci článok
DPDgroup zanalyzovala, ako sa zmenilo správanie zákazníkov e-shopov počas pandémie
DPDgroup zanalyzovala, ako sa zmenilo správanie zákazníkov e-shopov počas pandémie