|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. marca 2013
V Číne sa predáva stále viac áut
V Číne sa za január a február predalo celkovo o 14,7 % áut viac ako v rovnakom období predchádzajúceho roka. Vyplýva to z údajov, ktoré zverejnila v pondelok tamojšia asociácia výrobcov automobilov ...
Zdieľať
PEKING 11. marca (WEBNOVINY) - V Číne sa za január a február predalo celkovo o 14,7 % áut viac ako v rovnakom období predchádzajúceho roka. Vyplýva to z údajov, ktoré zverejnila v pondelok tamojšia asociácia výrobcov automobilov (CAAM).
V samotnom februári predaje klesli o 13,6 %. Údaje za dva mesiace do konca februára sú však skreslené, keďže vlani pripadli týždňové oslavy nového lunárneho roka v Číne na január, zatiaľ čo tento rok začali až 9. februára.
Za celý rok 2013 počíta CAAM so sedempercentným rastom po tom, čo sa predaje vlani zvýšili o 4,3 %. Najväčší automobilový trh na svete by tak vykázal tretí rok jednociferného rastu za sebou.
V roku 2011 sa tempo rastu predaja spomalilo na 2,5 %, keď Peking ukončil program daňových úľav pri kúpe menších áut. Táto podpora bola významným zdrojom dvojciferného rastu na čínskom automobilovom trhu v predchádzajúcich dvoch rokoch.
V samotnom februári predaje klesli o 13,6 %. Údaje za dva mesiace do konca februára sú však skreslené, keďže vlani pripadli týždňové oslavy nového lunárneho roka v Číne na január, zatiaľ čo tento rok začali až 9. februára.
Za celý rok 2013 počíta CAAM so sedempercentným rastom po tom, čo sa predaje vlani zvýšili o 4,3 %. Najväčší automobilový trh na svete by tak vykázal tretí rok jednociferného rastu za sebou.
V roku 2011 sa tempo rastu predaja spomalilo na 2,5 %, keď Peking ukončil program daňových úľav pri kúpe menších áut. Táto podpora bola významným zdrojom dvojciferného rastu na čínskom automobilovom trhu v predchádzajúcich dvoch rokoch.