![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
20. mája 2018
V Česku sa vo vyhlásení vlády hovorí o druhej etape diaľničnej siete
Ilustračná snímka.
Zdieľať

Súčasné údaje z analýz smerovania dopravy totiž ukazujú, že sa vodičom v mnohých prípadoch stále oplatí pri cestách radšej obísť diaľničnú sieť a jazdiť po cestách prvej triedy, Napríklad vodiči, ktorí smerujú z Plzne na Moravu, nejdú po D5 a pražskom okruhu D5. "Namiesto toho prejdú z diaľnice pri Starom Plzenci na cestu prvej triedy a pokračujú cez Rožmitál pod Třemšínom, Tábor a Pelhřimov, kde sa napoja na D1," uviedol generálny riaditeľ Riaditeľstva ciest a diaľnic Jan Kroupa.
Štát si od novej cestnej siete sľubuje hospodárske oživenie regiónov.
Prepájanie krajských miest diaľničnou sieťou bude programom na desaťročia. Vznikajúca vláda ANO a ČSSD ho vo vládnom programe charakterizuje ako návrh na diskusiu o tom, kam by sa mal v budúcnosti uberať rozvoj dopravnej infraštruktúry republiky.
Zatiaľ zostáva prioritou dokončenie súčasných realizovaných plánov. Na ich splnenie bude treba ešte 20 až 30 rokov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR