|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. septembra 2018
V centrách nemeckých miest pokračuje v obchodoch pokles tržieb
Horúci prvý polrok 2018 a rozmáhajúci sa internetový obchod sa prejavili v slabom obrate v predajniach v centre nemeckých veľkomiest. Napriek dobrej konjunktúre si ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Düsseldorf 22. septembra (TASR) - Horúci prvý polrok 2018 a rozmáhajúci sa internetový obchod sa prejavili v slabom obrate v predajniach v centre nemeckých veľkomiest. Napriek dobrej konjunktúre si každý druhý majiteľ obchodu sťažoval na pokles počtu zákazníkov a tržieb od začiatku januára do konca júna. Vyplýva to z výsledkov prieskumu, ktorý si dalo urobiť Združenie obchodu Nemecka (HDE).Pokles záujmu o nakupovanie v kamenných obchodoch pokračoval aj v letných mesiacoch. Konateľ HDE Stefan Genth vidí hlavnú príčinu nielen v pokračujúcej ofenzíve internetových obchodov, ale aj v nadpriemerne vysokých páľavách. „Pri 38 stupňoch Celzia prestávajú byť nákupné potulky radosťou a potešením“, dodal Genth.
Pokles záujmu o nákupy v stálych predajniach zrejme súvisí aj s tým, že internetové obchody zvyšujú svoje podnikateľské aktivity a rozširujú sortiment ponúkaného tovaru. Pomerne malé predajne v centrách nemôžu ponukou konkurovať obrovským skladovým priestorom internetovej konkurencie.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR