|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. augusta 2008
V aute: ženy a ich zmysel pre praktickosť
Ženy sa vo svojom aute cítia takmer ako doma, majú radosť zo šoférovania, a keď cestujú samy, užívajú si predovšetkým pocit slobody.
Zdieľať
Kabelka, mobil či fľaška s vodou by sa mali dať v aute bezpečne odložiť a mať svoje vlastné miesto. Ženy si okrem toho želajú viac odkladacieho priestoru pre všetky dôležité každodenné potreby, ako slnečné okuliare alebo papierové vreckovky, a praktické odkladacie priehradky s protišmykovou podložkou. Súčasne je veľmi dôležité, aby bolo možné z miesta šoféra aj počas jazdy na všetko pohodlne a bezpečne dočiahnuť. Rovnako dôležitú úlohu zohráva podľa názorov šoférok aj dostatok voľného priestoru pre nohy spolujazdcov – predovšetkým na zadných sedadlách. Popri týchto požiadavkách na vnútorný priestor je na horných priečkach rebríčka želaní nemeckých, českých a amerických žien pri výbere nového automobilu aj veľký kufor či prehľadná prístrojová doska. To ukazuje kvalitatívna štúdia „Ženy a autá". Spoločne s expertmi renomovaného inštitútu zaoberajúceho sa prieskumom trhu vysondovala spoločnosť Johnson Controls v prieskume spotrebiteľov špeciálne požiadavky žien na vnútorný priestor automobilov. Otázky prieskumu boli kladené v pohovoroch s jednotlivcami, pármi a cieľovými skupinami v Európe – konkrétne v Nemecku a Česku – i v USA.
Prieskum spotrebiteľov má vysokú hodnotu pre prax Dizajnéri a produktoví inžinieri spoločnosti Johnson Controls vyvíjajú na základe rozsiahlych štúdií neustále nové koncepty, produkty a detaily vybavenia. Do svojej práce zahŕňajú aj všeobecné výsledky štúdie „Ženy a autá". V prieskumoch spotrebiteľov sa zistilo, že ženy častokrát musia zvládnuť mnohoraké úlohy a ich život sa okrem toho vyznačuje neustálym procesom zmien. Rodina, práca, voľný čas – život žien charakterizuje vysoký stupeň flexibility a dynamiky, a to hlavne na pozadí rôznych životných fáz. A túto flexibilitu si ženy želajú aj od svojho vozidla. Spoločnosť Johnson Controls včas rozpoznala tieto trendy a na základe aktuálnej štúdie pracuje na vývoji príslušných produktov, objasňuje Nick Xiromeritis, Director Research & Innovation v Johnson Controls: „Aktuálna štúdia nám poskytla dôležité údaje na stvárnenie automobilových vnútorných priestorov v budúcnosti tak, aby vyhovovali meniacim sa požiadavkám a potrebám šoférok." V Nemecku predstavujú ženy podľa Spolkového úradu motorových vozidiel približne jednu tretinu z 46,5 milióna majiteľov motorových vozidiel (stav: 1. január 2007). Prieskumné centrum zaoberajúce sa témou „Žena a auto" na vysokej škole Niederrhein v Nemecku predpovedá, že podiel majiteliek v najbližších 25 rokoch narastie na takmer 50 percent.