|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. decembra 2011
Užite si východ slnka s jasnou hlavou
Ešte sa len skončili tradičné štefanské zábavy a už sa pripravujeme na Silvestra. Značka HEINEKEN tesne pred koncom roka predstavila nový spot, v ktorom konzumentom a svojim fanúšikom ponúka ...
Zdieľať
BRATISLAVA 29. decembra (WBN/PR) - Ešte sa len skončili tradičné štefanské zábavy a už sa pripravujeme na Silvestra. Značka HEINEKEN tesne pred koncom roka predstavila nový spot, v ktorom konzumentom a svojim fanúšikom ponúka návod, ako sa zabaviť a zároveň si vychutnať východ slnka i rána Nového roka s jasnou hlavou. HEINEKEN nazval svoj nový spot „Východ slnka patrí tým, ktorí sa zabávajú rozumne“. Spot je súčasťou konceptu značky Heineken Open Your World. Na Slovensku ho spoločnosť HEINEKEN Slovensko integrovala do svojho programu Pite rozumne.
Nový spot značky Heineken sa vyhýba tradičným klišé. Hrdina príbehu spotu si síce užíva rušnú párty, keď však príde k baru, namiesto alkoholu, si prekvapivo vypýta vodu. Hoci sa rovnako ako ostatní na párty naďalej perfektne baví, iba on je ráno svieži a môže si vychutnať krásny východ slnka a nové zážitky. „Nový spot to hovorí jasne: ak poznáš svoje limity, neexistujú pre teba žiadne obmedzenia. Jeho príbehom chceme povedať, že ak sa zabávate rozumne, môžete zažiť skvelú zábavu s priateľmi, spoznávať nových ľudí a vychutnávať si neobyčajné zážitky,“ hovorí Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov HEINEKEN Slovensko.
HEINEKEN Slovensko začlenil nový spot do svojho dlhodobého programu Pite rozumne. Prostredníctvom programu HEINEKEN Slovensko vzdeláva svojich konzumentov v zodpovednej konzumácii alkoholu. Podľa slov Hany Šimkovej „úlohou lídra je podporovať svojich konzumentov v pozitívnom životnom štýle, ktorého súčasťou je aj rozumné vychutnávanie si alkoholu.“
HEINEKEN uviedol nový spot pred koncoročnými sviatkami, aby maximalizoval relevantnosť a dopad odkazu. Milióny ľudí na celom svete môžu vidieť nový spot prostredníctvom digitálnych kanálov. Kampaň sa objavila na stránke YouTube (http://www.youtube.com/Heineken), na fanúšikovskej stránke značky Heineken na Facebooku a na internetových stránkach spoločnosti HEINEKEN. Spoločnosť HEIENEKEN Slovensko zároveň predstavila nový spot a jeho odkaz aj svojim zamestnancom.
Nový spot značky Heineken sa vyhýba tradičným klišé. Hrdina príbehu spotu si síce užíva rušnú párty, keď však príde k baru, namiesto alkoholu, si prekvapivo vypýta vodu. Hoci sa rovnako ako ostatní na párty naďalej perfektne baví, iba on je ráno svieži a môže si vychutnať krásny východ slnka a nové zážitky. „Nový spot to hovorí jasne: ak poznáš svoje limity, neexistujú pre teba žiadne obmedzenia. Jeho príbehom chceme povedať, že ak sa zabávate rozumne, môžete zažiť skvelú zábavu s priateľmi, spoznávať nových ľudí a vychutnávať si neobyčajné zážitky,“ hovorí Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov HEINEKEN Slovensko.
HEINEKEN Slovensko začlenil nový spot do svojho dlhodobého programu Pite rozumne. Prostredníctvom programu HEINEKEN Slovensko vzdeláva svojich konzumentov v zodpovednej konzumácii alkoholu. Podľa slov Hany Šimkovej „úlohou lídra je podporovať svojich konzumentov v pozitívnom životnom štýle, ktorého súčasťou je aj rozumné vychutnávanie si alkoholu.“
HEINEKEN uviedol nový spot pred koncoročnými sviatkami, aby maximalizoval relevantnosť a dopad odkazu. Milióny ľudí na celom svete môžu vidieť nový spot prostredníctvom digitálnych kanálov. Kampaň sa objavila na stránke YouTube (http://www.youtube.com/Heineken), na fanúšikovskej stránke značky Heineken na Facebooku a na internetových stránkach spoločnosti HEINEKEN. Spoločnosť HEIENEKEN Slovensko zároveň predstavila nový spot a jeho odkaz aj svojim zamestnancom.