|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 4.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Barbora
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. augusta 2007
ÚVO už eviduje námietky aj na tretiu súťaž o eurokampaň
Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) bude prešetrovať aj tretiu súťaž na výber realizátora informačnej a komunikačnej kampane o zavedení eura. Ako totiž informovala tlačová tajomníčka ÚVO ...
Zdieľať
BRATISLAVA 29. augusta (WEBNOVINY) - Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) bude prešetrovať aj tretiu súťaž na výber realizátora informačnej a komunikačnej kampane o zavedení eura. Ako totiž informovala tlačová tajomníčka ÚVO Helena Fialová, úrad v utorok 28. augusta dostal dve námietky vo veci tejto súťaže návrhov. "Za predpokladu, že konanie o námietkach nebude prerušené, úrad vydá rozhodnutia do 27. septembra 2007," uviedla Fialová. Rezort financií pritom v súťaži návrhov vybral pred dvoma týždňami ako realizátora reklamnú agentúru Creo/Young & Rubicam, s.r.o. a jej dcérsku firmu Mediaedge:cia Slovak republic, s.r.o.
Ministerstvu financií sa pritom podarilo vybrať realizátora informačnej a komunikačnej kampane až na tretí pokus, keď prvé dve vyhlásené súťaže boli zrušené ešte pred vyhlásením výsledkov. Prvú súťaž, ktorú vyhlásilo ešte 2. mája tohto roku totiž už o niekoľko dní zrušilo kvôli námietkam potenciálnych záujemcov voči kritériám účasti vo výberovom konaní, ktoré podľa nich jednoznačne zvýhodňovali niektorých uchádzačov. Druhýkrát vyhlásilo ministerstvo financií tender v polovici mája, tentoraz však jeho zrušenie nariadil ÚVO na základe námietok jedného z potenciálnych uchádzačov. Tretí tender vo forme súťaže návrhov vyhlásil rezort financií v polovici júla tohto roku. Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky Slovenska.
Informačná kampaň pre občanov SR by mala začať podľa rezortu financií začiatkom roka 2008 a jej najintenzívnejšia časť by mala byť v druhej polovici roka s blížiacim sa termínom vstupu SR do eurozóny plánovaného na 1. januára 2009. Kampaň by mala pokračovať ešte aj v prvých mesiacoch roka 2009. Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť, vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.
SITA