Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

29. augusta 2007

ÚVO už eviduje námietky aj na tretiu súťaž o eurokampaň



Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) bude prešetrovať aj tretiu súťaž na výber realizátora informačnej a komunikačnej kampane o zavedení eura. Ako totiž informovala tlačová tajomníčka ÚVO ...



Zdieľať

BRATISLAVA 29. augusta (WEBNOVINY) - Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) bude prešetrovať aj tretiu súťaž na výber realizátora informačnej a komunikačnej kampane o zavedení eura. Ako totiž informovala tlačová tajomníčka ÚVO Helena Fialová, úrad v utorok 28. augusta dostal dve námietky vo veci tejto súťaže návrhov. "Za predpokladu, že konanie o námietkach nebude prerušené, úrad vydá rozhodnutia do 27. septembra 2007," uviedla Fialová. Rezort financií pritom v súťaži návrhov vybral pred dvoma týždňami ako realizátora reklamnú agentúru Creo/Young & Rubicam, s.r.o. a jej dcérsku firmu Mediaedge:cia Slovak republic, s.r.o.

Ministerstvu financií sa pritom podarilo vybrať realizátora informačnej a komunikačnej kampane až na tretí pokus, keď prvé dve vyhlásené súťaže boli zrušené ešte pred vyhlásením výsledkov. Prvú súťaž, ktorú vyhlásilo ešte 2. mája tohto roku totiž už o niekoľko dní zrušilo kvôli námietkam potenciálnych záujemcov voči kritériám účasti vo výberovom konaní, ktoré podľa nich jednoznačne zvýhodňovali niektorých uchádzačov. Druhýkrát vyhlásilo ministerstvo financií tender v polovici mája, tentoraz však jeho zrušenie nariadil ÚVO na základe námietok jedného z potenciálnych uchádzačov. Tretí tender vo forme súťaže návrhov vyhlásil rezort financií v polovici júla tohto roku. Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky Slovenska.

Informačná kampaň pre občanov SR by mala začať podľa rezortu financií začiatkom roka 2008 a jej najintenzívnejšia časť by mala byť v druhej polovici roka s blížiacim sa termínom vstupu SR do eurozóny plánovaného na 1. januára 2009. Kampaň by mala pokračovať ešte aj v prvých mesiacoch roka 2009. Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť, vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Nový text podľa Báránya netreba prijímať, postačí novelizácia
<< predchádzajúci článok
SR by mala inflačné kritérium začať plniť o mesiac