|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 16.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Albína
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. septembra 2007
ÚVO potvrdil právoplatnosť výberu realizátora infokampane
Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) svojím rozhodnutím z 19. septembra zamietol námietku podanú proti výsledku súťaže návrhov na informačnú a komunikačnú kampaň o zavedení eura ...
Zdieľať
BRATISLAVA 20. septembra (WEBNOVINY) - Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) svojím rozhodnutím z 19. septembra zamietol námietku podanú proti výsledku súťaže návrhov na informačnú a komunikačnú kampaň o zavedení eura pre verejnosť. Ako ďalej informovala tlačová tajomníčka ÚVO Helena Fialová, druhej námietke, ktorá sa týkala vylúčenia súťažného návrhu jedného z účastníkov, úrad vyhovel. Toto pochybenie však podľa úradu nemalo zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania. "To znamená, že víťaz, skupina Creo/Young & Rubicam, s.r.o. a Mediaedge:cia Slovak Republic s.r.o. zostáva víťazom," dodala Fialová.
Námietku proti výsledku v poradí už tretieho tendra na výber realizátora informačnej a komunikačnej kampane o zavedení eura dostal ÚVO koncom augusta tohto roku. Tretia súťaž bola pritom prvou, v ktorej sa obstarávateľ teda Ministerstvo financií SR, dopracoval až k samotnému výberu víťaza, keď prvé dve vyhlásené súťaže boli zrušené ešte pred vyhlásením výsledkov. Prvú súťaž, ktorú ministerstvo vyhlásilo ešte 2. mája tohto roku totiž už o niekoľko dní zrušilo kvôli námietkam potenciálnych záujemcov voči kritériám účasti vo výberovom konaní, ktoré podľa nich jednoznačne zvýhodňovali niektorých uchádzačov. Druhýkrát vyhlásilo ministerstvo financií tender v polovici mája, tentoraz však jeho zrušenie nariadil ÚVO na základe námietok jedného z potenciálnych uchádzačov. Tretí tender vo forme súťaže návrhov vyhlásil rezort financií v polovici júla tohto roku. Náklady na kampaň boli vo výberových konaniach vyčíslené na 134,5 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty. Financovať sa má zo zdrojov rezortu financií a Národnej banky Slovenska.
Ministerstvo pritom koncom augusta vyhlásilo už aj tender na výber spoločnosti, ktorá vytvorí a bude prevádzkovať informačnú internetovú stránku o procese zavádzania eura. Predpokladaná cena tejto zákazky je 5 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty a jediným kritériom vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena.
Informačná kampaň pre občanov SR by mala začať podľa rezortu financií začiatkom roka 2008 a jej najintenzívnejšia časť by mala byť v druhej polovici roka s blížiacim sa termínom vstupu SR do eurozóny plánovaného na 1. januára 2009. Kampaň by mala pokračovať ešte aj v prvých mesiacoch roka 2009. Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť, vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti a podobne, získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.
SITA