|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Úspešný startup Rozšírená realita mieri do sveta
Rozšírená realita rebranduje a mieri do sveta. Úspešná startupová slovenská mobilná aplikácia na princípe augmented reality bude globálne vystupovať pod značkou 2R. Na Slovensku podporuje aktuálne ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. decembra (WBN/PR) - Rozšírená realita rebranduje a mieri do sveta. Úspešná startupová slovenská mobilná aplikácia na princípe augmented reality bude globálne vystupovať pod značkou 2R. Na Slovensku podporuje aktuálne charitatívny projekt Hodina deťom.
Rozšírená realita má za sebou niekoľko úspešných projektov. Nechýbajú medzi nimi kampane pre Samsung, Slovak Telekom, rádio Expres, magazín Brejk, či sieť Billa. Realizovali sa tiež interaktívne vizuály pre Miss Slovensko.
2R pre Hodinu deťom
V predvianočnom období podporuje 2R aj známy charitatívny projekt Hodina deťom. Stačí namieriť svoj smartfón/tablet na populárneho maskota Huga v inzercii a na displeji sa zobrazí zaujímavý interaktívny obsah.
Vývojári aplikácie pracujú neustále na zlepšovaní 2R, momentálne je k dispozícii už ôsma updatovaná verzia.
„Mobilné služby na báze augmented reality sú vo svete čoraz populárnejšie a využívajú ich bežne už i najväčší globálni hráči. Keďže sme zaznamenali zvýšený dopyt po našom riešení aj zo zahraničia, našim ďalším logickým krokom je vstup na zahraničné trhy,“ hovorí Marián Chovanec zo spoločnosti Ality, ktorá prevádzkuje mobilnú aplikáciu 2R.
Rebranding
Pre pôsobenie na globálnom trhu je nutné zmeniť názov a logo, zrozumiteľné v každom jazyku. Voľba padla na 2R. „V takmer každom jazyku slovo REALITA vychádza z rovnakého latinského základu REALIS a teda je zrozumiteľné takmer pre všetkých ľudí na celom svete. A každá realita má minimálne dve stránky. V našom chápaní ide o tú, ktorú všetci bežne vidíme a druhú - zosilnenú, ktorú môžeme vidieť vo virtuálnej forme. A práve túto druhú realitu nám prináša značka 2R na displeje smartfónov a tabletov,“ objasňuje Chovanec. Veľký dôraz sa v 2R kladie na univerzálnosť aplikácie i redakčného systému pre rôzne typy obsahu i zadávateľov.
Rozšírená realita (augment reality) umožňuje pomocou smartfónu, či tabletu dať ploche ďalší rozmer. Na rozdiel napríklad od QR kódu umožňuje využiť aj dynamické formáty – videá, 3D modely. Okrem reklamy má tiež široké praktické využitie, a to vo forme interaktívnych návodov na použitie, ponuky alternatívnych produktov, či 3D modelov. Rozšírená realita umožňuje okamžité pripojenie na web, alebo Facebook výrobcu/predajcu, ale môže byť tiež výborným predajným kanálom.
Viac informácií o aplikácii nájdete na www.rrealita.sk.
Rozšírená realita
Rozšírená realita je jednoduchá bezplatná aplikácia pre smartfóny a tablety na princípe augmented reality, vďaka ktorej môžete prezentovať svoju predajňu alebo produkty zákazníkom interaktívnejšou a zábavnejšou formou. Navyše priamo tam, kde rozhoduje o nákupe. Pomocou Rozšírenej reality môžete svojim zákazníkom ponúknuť fotky, videá, či 3D modely svojich produktov, animácie, interaktívne hry so zaujímavou odmenou, ale tiež tlačidlá s odkazmi na web, Facebook, interaktívnu SMS, či na hovor na zákaznícku linku.
Rozšírená realita má za sebou niekoľko úspešných projektov. Nechýbajú medzi nimi kampane pre Samsung, Slovak Telekom, rádio Expres, magazín Brejk, či sieť Billa. Realizovali sa tiež interaktívne vizuály pre Miss Slovensko.
2R pre Hodinu deťom
V predvianočnom období podporuje 2R aj známy charitatívny projekt Hodina deťom. Stačí namieriť svoj smartfón/tablet na populárneho maskota Huga v inzercii a na displeji sa zobrazí zaujímavý interaktívny obsah.
Vývojári aplikácie pracujú neustále na zlepšovaní 2R, momentálne je k dispozícii už ôsma updatovaná verzia.
„Mobilné služby na báze augmented reality sú vo svete čoraz populárnejšie a využívajú ich bežne už i najväčší globálni hráči. Keďže sme zaznamenali zvýšený dopyt po našom riešení aj zo zahraničia, našim ďalším logickým krokom je vstup na zahraničné trhy,“ hovorí Marián Chovanec zo spoločnosti Ality, ktorá prevádzkuje mobilnú aplikáciu 2R.
Rebranding
Pre pôsobenie na globálnom trhu je nutné zmeniť názov a logo, zrozumiteľné v každom jazyku. Voľba padla na 2R. „V takmer každom jazyku slovo REALITA vychádza z rovnakého latinského základu REALIS a teda je zrozumiteľné takmer pre všetkých ľudí na celom svete. A každá realita má minimálne dve stránky. V našom chápaní ide o tú, ktorú všetci bežne vidíme a druhú - zosilnenú, ktorú môžeme vidieť vo virtuálnej forme. A práve túto druhú realitu nám prináša značka 2R na displeje smartfónov a tabletov,“ objasňuje Chovanec. Veľký dôraz sa v 2R kladie na univerzálnosť aplikácie i redakčného systému pre rôzne typy obsahu i zadávateľov.
Rozšírená realita (augment reality) umožňuje pomocou smartfónu, či tabletu dať ploche ďalší rozmer. Na rozdiel napríklad od QR kódu umožňuje využiť aj dynamické formáty – videá, 3D modely. Okrem reklamy má tiež široké praktické využitie, a to vo forme interaktívnych návodov na použitie, ponuky alternatívnych produktov, či 3D modelov. Rozšírená realita umožňuje okamžité pripojenie na web, alebo Facebook výrobcu/predajcu, ale môže byť tiež výborným predajným kanálom.
Viac informácií o aplikácii nájdete na www.rrealita.sk.
Rozšírená realita
Rozšírená realita je jednoduchá bezplatná aplikácia pre smartfóny a tablety na princípe augmented reality, vďaka ktorej môžete prezentovať svoju predajňu alebo produkty zákazníkom interaktívnejšou a zábavnejšou formou. Navyše priamo tam, kde rozhoduje o nákupe. Pomocou Rozšírenej reality môžete svojim zákazníkom ponúknuť fotky, videá, či 3D modely svojich produktov, animácie, interaktívne hry so zaujímavou odmenou, ale tiež tlačidlá s odkazmi na web, Facebook, interaktívnu SMS, či na hovor na zákaznícku linku.