|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. februára 2012
Úspešný export Doprastavu
Pražské metro, poľské diaľnice, maďarské železnice a cestná sieť v Azerbajdžane. Slovenský Doprastav nečakal na stabilizáciu domáceho stavebného trhu a dnes realizuje väčšinu svojich výkonov v ...
Zdieľať
BRATISLAVA 29. februára (WBN/PR) - Pražské metro, poľské diaľnice, maďarské železnice a cestná sieť v Azerbajdžane. Slovenský Doprastav nečakal na stabilizáciu domáceho stavebného trhu a dnes realizuje väčšinu svojich výkonov v zahraničí.
Takmer 60 ročné skúsenosti s veľkými stavbami na Slovensku je možné úspešne zúročiť aj v zahraničí. Od polovice 90-tych rokov realizovaná stratégia expanzie do zahraničia pomohla Doprastavu úspešne vyviezť väčšinu svojich kapacít. Slovenskí stavbári pokračujú na diaľničných stavbách v Poľsku, Česku, Maďarsku, ale aj v Azerbajdžane.
„Sme exportne najaktívnejšou slovenskou stavebnou spoločnosťou. Za prvých 11 mesiacov minulého roku sme sa na celkovom vývoze stavebných prác zo Slovenska podieľali až 85%“, hovorí generálny riaditeľ Dušan Šamudovský. Doprastav v tomto čase vyviezol práce za 161,76 mil. EUR (takmer 5 miliárd SK), čo je štvornásobne viac, ako všetky ostatné stavebné firmy spolu.
Doprastav naďalej stavia množstvo stavieb aj na Slovensku. Okrem tradičnej dominancie v diaľničných stavbách sa už dvadsať rokov venuje aj železničným a podzemným stavbám. Práve stavby tunelov budované Novou rakúskou tunelovacou metódou s úspechom realizuje v Poľsku a Českej republike.
Medzi významné zahraničné stavby Doprastavu, ktoré pozná aj slovenská verejnosť, patrí napríklad aj Terminál Sever 2 pražského letiska, tunel Laliky v Poľsku, diaľničné tunely na českej D8 alebo niektoré trasy pražského metra.
Takmer 60 ročné skúsenosti s veľkými stavbami na Slovensku je možné úspešne zúročiť aj v zahraničí. Od polovice 90-tych rokov realizovaná stratégia expanzie do zahraničia pomohla Doprastavu úspešne vyviezť väčšinu svojich kapacít. Slovenskí stavbári pokračujú na diaľničných stavbách v Poľsku, Česku, Maďarsku, ale aj v Azerbajdžane.
„Sme exportne najaktívnejšou slovenskou stavebnou spoločnosťou. Za prvých 11 mesiacov minulého roku sme sa na celkovom vývoze stavebných prác zo Slovenska podieľali až 85%“, hovorí generálny riaditeľ Dušan Šamudovský. Doprastav v tomto čase vyviezol práce za 161,76 mil. EUR (takmer 5 miliárd SK), čo je štvornásobne viac, ako všetky ostatné stavebné firmy spolu.
Doprastav naďalej stavia množstvo stavieb aj na Slovensku. Okrem tradičnej dominancie v diaľničných stavbách sa už dvadsať rokov venuje aj železničným a podzemným stavbám. Práve stavby tunelov budované Novou rakúskou tunelovacou metódou s úspechom realizuje v Poľsku a Českej republike.
Medzi významné zahraničné stavby Doprastavu, ktoré pozná aj slovenská verejnosť, patrí napríklad aj Terminál Sever 2 pražského letiska, tunel Laliky v Poľsku, diaľničné tunely na českej D8 alebo niektoré trasy pražského metra.