|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. novembra 2013
Úspešné zľavové portály musia byť kvalitné a spoľahlivé
Blížiace sa Vianoce a s nimi spojený nákup darčekov sústreďuje vyššiu pozornosť aj na zľavové portály. Štatistiky pritom ukazujú, že zákazníci aj v tomto segmente uprednostňujú kvalitu, ...
Zdieľať
Bratislava 13. novembra (TASR) - Blížiace sa Vianoce a s nimi spojený nákup darčekov sústreďuje vyššiu pozornosť aj na zľavové portály. Štatistiky pritom ukazujú, že zákazníci aj v tomto segmente uprednostňujú kvalitu, spoľahlivosť a záruky, myslí si riaditeľ Zľavomatu Tomáš Sroka.
Po veľkom rozmachu v prvých rokoch fungovania sa trh zľavových portálov postupne prečisťuje a stabilizuje. Menej spoľahliví hráči bez zázemia odchádzajú, naopak stabilné portály s vybudovaným servisom si posilňujú pozície. "Kto si myslel, že zľavový portál sa dá prevádzkovať doma v obývačke s notebookom na kolenách, zistil svoj omyl," pripomenul Sroka.
Kvalitu ponúk si podľa neho najväčšie portály strážia, pred uvedením ich dôkladne kontrolujú a zaručujú sa aj za výšku zliav. "Preverujeme, či podnikateľ tesne pred akciou nezdvihol ceny, aby potom vykázal vyššiu zľavu," priblížil. Jednotlivé ponuky môžu hodnotiť aj priamo zákazníci, ktorí poskytujú dôležitú spätnú väzbu. Nevyhnutnosťou je linka zákazníckej podpory, kde môžu zákazníci vyriešiť akýkoľvek problém s poskytnutou službou alebo tovarom.
Zľavové portály chcú zvýšiť dôveru klientov preukázaním finančnej stability
Slovenská asociácia portálov kolektívneho nakupovania (SAPKN), ktorá chráni práva a záujmy zákazníkov, preverila finančnú stabilitu svojich členov. Informoval o tom hovorca asociácie Marian Tar.
"Každý z portálov záverom tretieho kvartálu predložil asociácii doklady o stave svojich bankových účtov, ktoré potvrdili, že je schopný uhrádzať svoje záväzky a naďalej bezproblémovo fungovať. Členovia SAPKN tým preukázali, že sú pre klientov bezpečnejší," vysvetlil.
Výber správneho portálu je podľa neho pre klientov čoraz dôležitejší. "Podnikanie na Slovensku ešte stále nie je vo väčšine prípadov postavené na základných etických princípoch. Trh je plný podvodných a neserióznych firiem, ktoré klientov viac poškodzujú ako chránia," uzavrel Tar.
Asociácia vznikla s cieľom posilnenia a zabezpečenia trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku, skvalitnenia ponúkaných služieb a zvýšenia dôvery zákazníka voči týmto portálom. Jej úlohu je rozvíjať tento segment trhu a chrániť spotrebiteľa.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Po veľkom rozmachu v prvých rokoch fungovania sa trh zľavových portálov postupne prečisťuje a stabilizuje. Menej spoľahliví hráči bez zázemia odchádzajú, naopak stabilné portály s vybudovaným servisom si posilňujú pozície. "Kto si myslel, že zľavový portál sa dá prevádzkovať doma v obývačke s notebookom na kolenách, zistil svoj omyl," pripomenul Sroka.
Kvalitu ponúk si podľa neho najväčšie portály strážia, pred uvedením ich dôkladne kontrolujú a zaručujú sa aj za výšku zliav. "Preverujeme, či podnikateľ tesne pred akciou nezdvihol ceny, aby potom vykázal vyššiu zľavu," priblížil. Jednotlivé ponuky môžu hodnotiť aj priamo zákazníci, ktorí poskytujú dôležitú spätnú väzbu. Nevyhnutnosťou je linka zákazníckej podpory, kde môžu zákazníci vyriešiť akýkoľvek problém s poskytnutou službou alebo tovarom.
Zľavové portály chcú zvýšiť dôveru klientov preukázaním finančnej stability
Slovenská asociácia portálov kolektívneho nakupovania (SAPKN), ktorá chráni práva a záujmy zákazníkov, preverila finančnú stabilitu svojich členov. Informoval o tom hovorca asociácie Marian Tar.
"Každý z portálov záverom tretieho kvartálu predložil asociácii doklady o stave svojich bankových účtov, ktoré potvrdili, že je schopný uhrádzať svoje záväzky a naďalej bezproblémovo fungovať. Členovia SAPKN tým preukázali, že sú pre klientov bezpečnejší," vysvetlil.
Výber správneho portálu je podľa neho pre klientov čoraz dôležitejší. "Podnikanie na Slovensku ešte stále nie je vo väčšine prípadov postavené na základných etických princípoch. Trh je plný podvodných a neserióznych firiem, ktoré klientov viac poškodzujú ako chránia," uzavrel Tar.
Asociácia vznikla s cieľom posilnenia a zabezpečenia trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku, skvalitnenia ponúkaných služieb a zvýšenia dôvery zákazníka voči týmto portálom. Jej úlohu je rozvíjať tento segment trhu a chrániť spotrebiteľa.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR