|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. apríla 2010
Úrad vlády vyhlásil súťaž na kampaň pre OPIS
Úrad vlády SR vyhlásil súťaž návrhov na reklamnú a komunikačnú kampaň pre Operačný program Informatizácia spoločnosti (OPIS) v predpokladanej hodnote ...
Zdieľať
Ilustračné foto: SITA/Nina Bednáriková BRATISLAVA 20. apríla (WEBNOVINY) - Úrad vlády SR vyhlásil súťaž návrhov na reklamnú a komunikačnú kampaň pre Operačný program Informatizácia spoločnosti (OPIS) v predpokladanej hodnote vyše 2,1 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Ako ďalej vyplýva z oznámenia zverejnenom v Úradnom vestníku Európskej únie, v rámci súťažného návrhu predložia účastníci okrem iného aj samostatný návrh stratégie reklamnej a komunikačnej kampane, návrh stratégie riadenia vzťahov s verejnosťou a kreatívnu a mediálnu stratégiu. Svoje návrhy môžu záujemcovia o pridelenie zákazky zasielať do súťaže najneskôr do 1. júna tohto roku.
Všetky zákazky na služby, ktoré budú nasledovať po súťaži, budú pridelené víťazovi súťaže. Trvanie zmluvy na zabezpečenie realizácie reklamnej a komunikačnej kampane stanovil Úrad vlády na obdobie od dátumu podpisu zmluvy do konca roka 2012.
Reklamná kampaň na informatizáciu už prebehla aj vlani. Tú vtedy zabezpečovala reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorá vyhrala tender v hodnote 841,8 tis. eur. Reklamná kampaň bola v minulom roku rozdelená na jarnú a jesennú časť. Podľa Úradu vlády je aktuálna cena vyhlásenej súťaže vypočítaná na základe Zmluvy, ktorá bola uzatvorená s Istropolitanou. Hoci predbežné oznámenie približuje určité rysy kampane, podľa úradu bude jasné, akú presnú podobu bude mať až na základe víťazného návrhu. Jedným z cieľov pre pripravovanú komunikačnú a reklamnú kampaň je podľa Úradu vlády zvyšovanie znalosti prínosov projektov realizovaných v rámci programu informatizácie spoločnosti v povedomí širokej verejnosti.
Celkový rozpočet OPIS-u z fondov EÚ a rozpočtu SR na roky 2007 až 2013 má predstavovať približne 1,2 mld. eur. OPIS má štyri prioritné ciele, pričom na samotný eGovernment, teda elektronizáciu verejnej správy a rozvoj elektronických služieb, by malo smerovať 826 mil. eur. Na rozvoj pamäťových a fondových inštitúcií - eContent a eCulture, bude určených 192 mil. eur a na technickú pomoc 36 mil. eur. Dôležitým cieľom informatizácie je aj zvýšenie prístupnosti širokopásmového internetu, na ktoré je určených 113 mil. eur.
SITA
Všetky zákazky na služby, ktoré budú nasledovať po súťaži, budú pridelené víťazovi súťaže. Trvanie zmluvy na zabezpečenie realizácie reklamnej a komunikačnej kampane stanovil Úrad vlády na obdobie od dátumu podpisu zmluvy do konca roka 2012.
Reklamná kampaň na informatizáciu už prebehla aj vlani. Tú vtedy zabezpečovala reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorá vyhrala tender v hodnote 841,8 tis. eur. Reklamná kampaň bola v minulom roku rozdelená na jarnú a jesennú časť. Podľa Úradu vlády je aktuálna cena vyhlásenej súťaže vypočítaná na základe Zmluvy, ktorá bola uzatvorená s Istropolitanou. Hoci predbežné oznámenie približuje určité rysy kampane, podľa úradu bude jasné, akú presnú podobu bude mať až na základe víťazného návrhu. Jedným z cieľov pre pripravovanú komunikačnú a reklamnú kampaň je podľa Úradu vlády zvyšovanie znalosti prínosov projektov realizovaných v rámci programu informatizácie spoločnosti v povedomí širokej verejnosti.
Celkový rozpočet OPIS-u z fondov EÚ a rozpočtu SR na roky 2007 až 2013 má predstavovať približne 1,2 mld. eur. OPIS má štyri prioritné ciele, pričom na samotný eGovernment, teda elektronizáciu verejnej správy a rozvoj elektronických služieb, by malo smerovať 826 mil. eur. Na rozvoj pamäťových a fondových inštitúcií - eContent a eCulture, bude určených 192 mil. eur a na technickú pomoc 36 mil. eur. Dôležitým cieľom informatizácie je aj zvýšenie prístupnosti širokopásmového internetu, na ktoré je určených 113 mil. eur.
SITA