![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 24.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Matej
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
31. augusta 2009
ÚPSVR pripravuje mediálne kampane propagujúce podporu z EÚ
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR (ÚPSVR) hľadá spoločnosti, ktoré pre ústredie zrealizujú šesť mediálnych kampaní v celkovej predpokladanej sume 996 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty ...
Zdieľať

Kampane sa majú financovať z Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia. "Finančná spoluúčasť Európskej únie, konkrétne Európskeho sociálneho fondu, musí byť zdôraznená počas celej doby realizácie projektu, a to pre všetkých zainteresovaných - od cieľových skupín až po všeobecnú verejnosť," uvádza sa v opise všetkých šiestich zákazok. Najväčšia suma sa má vynaložiť na mediálnu kampaň k projektu „Podpora zamestnanosti uchádzačov o zamestnanie“. Predpokladaná hodnota tejto zákazky je 410 tis. eur bez DPH. Ďalších 330,3 tis. eur bez DPH má smerovať na mediálnu kampaň k príspevku služby starostlivosti o dieťa.
Zvyšné štyri kampane sa týkajú medializácie podpory uplatnenia občanov ohrozených hromadným prepúšťaním v dôsledku globálnej finančnej krízy, podpory zamestnanosti občanov so zdravotným postihnutím, aktivácie uchádzačov o zamestnanie a zvyšovania zamestnateľnosti profesionálnych rodičov.
SITA