|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 4.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Barbora
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. augusta 2009
ÚPSVR pripravuje mediálne kampane propagujúce podporu z EÚ
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR (ÚPSVR) hľadá spoločnosti, ktoré pre ústredie zrealizujú šesť mediálnych kampaní v celkovej predpokladanej sume 996 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty ...
Zdieľať
BRATISLAVA 31. augusta (WEBNOVINY) - Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny SR (ÚPSVR) hľadá spoločnosti, ktoré pre ústredie zrealizujú šesť mediálnych kampaní v celkovej predpokladanej sume 996 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Kampane majú informovať verejnosť o tom, že vybrané nástroje aktívnej politiky trhu práce sa realizujú vďaka pomoci z Európskej únie, konkrétne vďaka prostriedkom poskytnutým z Európskeho sociálneho fondu. Vyplýva to z predbežných oznámení uverejnených v úradnom vestníku Európskej únie.
Kampane sa majú financovať z Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia. "Finančná spoluúčasť Európskej únie, konkrétne Európskeho sociálneho fondu, musí byť zdôraznená počas celej doby realizácie projektu, a to pre všetkých zainteresovaných - od cieľových skupín až po všeobecnú verejnosť," uvádza sa v opise všetkých šiestich zákazok. Najväčšia suma sa má vynaložiť na mediálnu kampaň k projektu „Podpora zamestnanosti uchádzačov o zamestnanie“. Predpokladaná hodnota tejto zákazky je 410 tis. eur bez DPH. Ďalších 330,3 tis. eur bez DPH má smerovať na mediálnu kampaň k príspevku služby starostlivosti o dieťa.
Zvyšné štyri kampane sa týkajú medializácie podpory uplatnenia občanov ohrozených hromadným prepúšťaním v dôsledku globálnej finančnej krízy, podpory zamestnanosti občanov so zdravotným postihnutím, aktivácie uchádzačov o zamestnanie a zvyšovania zamestnateľnosti profesionálnych rodičov.
SITA
Kampane sa majú financovať z Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia. "Finančná spoluúčasť Európskej únie, konkrétne Európskeho sociálneho fondu, musí byť zdôraznená počas celej doby realizácie projektu, a to pre všetkých zainteresovaných - od cieľových skupín až po všeobecnú verejnosť," uvádza sa v opise všetkých šiestich zákazok. Najväčšia suma sa má vynaložiť na mediálnu kampaň k projektu „Podpora zamestnanosti uchádzačov o zamestnanie“. Predpokladaná hodnota tejto zákazky je 410 tis. eur bez DPH. Ďalších 330,3 tis. eur bez DPH má smerovať na mediálnu kampaň k príspevku služby starostlivosti o dieťa.
Zvyšné štyri kampane sa týkajú medializácie podpory uplatnenia občanov ohrozených hromadným prepúšťaním v dôsledku globálnej finančnej krízy, podpory zamestnanosti občanov so zdravotným postihnutím, aktivácie uchádzačov o zamestnanie a zvyšovania zamestnateľnosti profesionálnych rodičov.
SITA