|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
UPC zamestná v Bratislave 80 nových ľudí
Spoločnosť UPC, najväčší káblový operátor na Slovensku, zamestná v Bratislave do konca roka 80 nových pracovníkov. Z toho tri štvrtiny na oddelení HelpDesku, a ostatných na finančnom ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. februára 2017 (WBN/PR) - Spoločnosť UPC, najväčší káblový operátor na Slovensku, zamestná v Bratislave do konca roka 80 nových pracovníkov. Z toho tri štvrtiny na oddelení HelpDesku, a ostatných na finančnom účtovnom oddelení, pričom všetky novo vzniknuté pracovné miesta sú na plný pracovný úväzok s pracoviskom v Bratislave.
Nábor nových zamestnancov súvisí s rozširovaním a skvalitňovaním zákazníckej starostlivosti, v nadväznosti na integráciu prevádzok spoločnosti UPC na Slovensku a v Českej republike, ktorá sa začala v minulom roku. Spoločnosť UPC, ktorá poskytuje svojim zákazníkom viac ako 385 000 televíznych, internetových a telefónnych služieb, v súčasnosti na Slovensku zamestnáva 220 zamestnancov, a ďalších niekoľko desiatok externých spolupracovníkov a dodávateľov.
"Samozrejmosťou pre záujemcov o prácu v našej spoločnosti je celý rad zamestnaneckých bonusov a možnosť kariérneho rastu. Nových zamestnancov zaškolíme v komunikačných a predajných zručnostiach. Žiadny nováčik sa u nás nemusí báť, že by musel hneď sám začať komunikovať s klientmi. Než si všetky zručnosti osvoja, majú noví kolegovia okrem školení aj podporu skúsených kolegov," dodal Peter Hefka, Team Leader Helpdesku. Ako dodal, spoločnosť UPC usiluje o to, aby služby, ktoré ponúka, boli ľahko dostupné, užívateľsky jednoduché a aby sa prístup k zákazníkom opieral o porozumenie ich prianí. Rozšírenie pracovných tímov predstavuje ďalší nevyhnutný a významný krok na tejto ceste.
Nábor nových zamestnancov sa už začal. Všetci noví zamestnanci sú vyberaní a školení tak, aby spĺňali tie najnáročnejšie kritériá, umožňujúce pomoc zákazníkom v pohodlí ich domova. Taktiež, všetci zamestnanci prechádzajú niekoľkotýždňovým odborným kurzom, v ktorom si osvojujú najnovšie poznatky starostlivosti o klientov. Prax ani vzdelania nerozhoduje, záleží predovšetkým na tom, aby boli uchádzači komunikatívni, mali chuť spolupracovať, boli empatickí a v prípade Helpdesku schopní komunikovať po telefóne. Vítame aj mladých ľudí a absolventov, doplnil Peter Hefka.
V prípade záujmu o prácu v spoločnosti UPC môžu záujemcovia poslať svoj životopis na emailovú adresu kariera@upc.sk
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Nábor nových zamestnancov súvisí s rozširovaním a skvalitňovaním zákazníckej starostlivosti, v nadväznosti na integráciu prevádzok spoločnosti UPC na Slovensku a v Českej republike, ktorá sa začala v minulom roku. Spoločnosť UPC, ktorá poskytuje svojim zákazníkom viac ako 385 000 televíznych, internetových a telefónnych služieb, v súčasnosti na Slovensku zamestnáva 220 zamestnancov, a ďalších niekoľko desiatok externých spolupracovníkov a dodávateľov.
"Samozrejmosťou pre záujemcov o prácu v našej spoločnosti je celý rad zamestnaneckých bonusov a možnosť kariérneho rastu. Nových zamestnancov zaškolíme v komunikačných a predajných zručnostiach. Žiadny nováčik sa u nás nemusí báť, že by musel hneď sám začať komunikovať s klientmi. Než si všetky zručnosti osvoja, majú noví kolegovia okrem školení aj podporu skúsených kolegov," dodal Peter Hefka, Team Leader Helpdesku. Ako dodal, spoločnosť UPC usiluje o to, aby služby, ktoré ponúka, boli ľahko dostupné, užívateľsky jednoduché a aby sa prístup k zákazníkom opieral o porozumenie ich prianí. Rozšírenie pracovných tímov predstavuje ďalší nevyhnutný a významný krok na tejto ceste.
Nábor nových zamestnancov sa už začal. Všetci noví zamestnanci sú vyberaní a školení tak, aby spĺňali tie najnáročnejšie kritériá, umožňujúce pomoc zákazníkom v pohodlí ich domova. Taktiež, všetci zamestnanci prechádzajú niekoľkotýždňovým odborným kurzom, v ktorom si osvojujú najnovšie poznatky starostlivosti o klientov. Prax ani vzdelania nerozhoduje, záleží predovšetkým na tom, aby boli uchádzači komunikatívni, mali chuť spolupracovať, boli empatickí a v prípade Helpdesku schopní komunikovať po telefóne. Vítame aj mladých ľudí a absolventov, doplnil Peter Hefka.
V prípade záujmu o prácu v spoločnosti UPC môžu záujemcovia poslať svoj životopis na emailovú adresu kariera@upc.sk
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.