Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

25. júla 2006

UPC začala testovaciu prevádzku novej telefónnej služby



Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA začala testovaciu prevádzku svojej verejnej telefónnej služby, ktorá umožní lacno telefonovať domácnostiam s káblovým pripojením. Uvedením telefónnej služby UPC, ...



Zdieľať

BRATISLAVA 25. júla (WN/PR) - Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA začala testovaciu prevádzku svojej verejnej telefónnej služby, ktorá umožní lacno telefonovať domácnostiam s káblovým pripojením. Uvedením telefónnej služby UPC, ktoré sa pripravuje na jeseň, sa spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA stane poskytovateľom troch služieb cez jedno širokopásmové pripojenie – vysoko-rýchlostného internetu, televízie a telefónu. Zámerom spoločnosti UPC je stať sa prvým triple play operátorom na Slovensku.

V prvej fáze skúšobnej prevádzky už bola otestovaná spoľahlivosť a technická kvalita telefónnej služby UPC, ktorej výsledky potvrdili technologickú vyspelosť a prednosti siete UPC ako i výhody technológie Hlas cez kábel (Voice over Cable, VOC). Druhá časť testovacej prevádzky telefónnej služby, založenej na najmodernejších digitálnych komunikačných technológiách, potrvá niekoľko týždňov a zúčastnia sa jej aj vybraní zákazníci spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA.

Hlasová služba UPC bude plnohodnotnou verejnou telefónnou službou a v porovnaní so službami ostatných prevádzkovateľov hlasových služieb ponúkne celý rad výhod a predností, o ktorom budeme podrobnejšie informovať dodatočne. Uvedením služby UPC Telefón získajú zákazníci služieb UPC BROADBAND SLOVAKIA jedinečnú možnosť za jeden mesačný poplatok získať prístup na vysoko-rýchlostný internet, bohatú televíznu programovú ponuku a telefónnu službu za atraktívnu, nižšiu cenu.

Spoločnosť UPC poskytuje v súčasnosti telefónne služby viac ako 1 miliónu zákazníkov v 9 európskych krajinách (Holandsko, Írsko, Francúzsko, Rumunsko, Maďarsko, Poľsko, Švajčiarsko, Rakúsko a od minulého mesiaca aj v Českej republike). V hodnotení prestížneho parížskeho časopisu Le Point „Annual Digital Guide“ bola vyhlásená za najlepšiu nelimitovanú telefónnu službu vďaka vynikajúcej kvalite, ktorú by sa podľa Le Point mali snažiť nasledovať ostatné spoločnosti.

Jaroslav Kolár

UPC BROADBAND SLOVAKIA

hovorca

mobil: 0911 911 422

e-mail: jkolar@upc.sk

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Cargo ani nemocnice sa predávať nebudú
<< predchádzajúci článok
Zmeny v predstavenstve OTP Banky Slovensko, a.s.

UPC začala testovaciu prevádzku novej telefónnej služby - diskusné fórum čitateľov

To bude25.7. 17:25:14