|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. apríla 2013
UPC upozorňuje na opakovaný výskyt podvodníkov
Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA upozorňuje na opakovaný výskyt podvodníkov, ktorí sa zameriavajú zväčša na staršie osoby a nezákonným spôsobom im spôsobujú finančné škody. Ide o podomových ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. apríla (WBN/PR) - Spoločnosť UPC BROADBAND SLOVAKIA upozorňuje na opakovaný výskyt podvodníkov, ktorí sa zameriavajú zväčša na staršie osoby a nezákonným spôsobom im spôsobujú finančné škody. Ide o podomových predajcov, ponúkajúcich služby konkurenčného operátora, ktorí v snahe získať provízie z každej novej uzatvorenej zmluvy zavádzajú starších ľudí nepravdivými tvrdeniami. Zákazník v konečnom dôsledku nielenže neušetrí, ale naopak prichádza o peniaze, nakoľko musí uhradiť finančnú sankciu za porušenie zmluvy.
Podvodníci navádzajú klientov na predčasné ukončenie zmluvy s ich súčasným operátorom, a následné uzatvorenie novej zmluvy (na využívanie televíznych, či internetových služieb) s operátorom, ktorého zastupujú. Keďže väčšina zákazníkov využíva niektorú formu kampane s ročnou alebo dvojročnou časovou viazanosťou, predčasné ukončenie zmluvy je spojené so zaplatením finančnej sankcie. Podomoví predajcovia starších ľudí zavádzajú tvrdením, že ukončenie zmluvu so súčasným operátorom vybavia oni s tým, že žiadna sankcia za porušenie zmluvy nehrozí. Zákazník sa tak dostáva do situácie, keď je pod hrozbou sankcie zmluvne zaviazaný využívať a platiť za rovnaké služby od dvoch operátorov.
Len za obdobie uplynulého mesiaca spoločnosť UPC registruje viac ako tri stovky takýchto prípadov, pričom ako obete si podvodníci vyhliadli ľudí vo vyššom veku, zväčša v Bratislave a Košiciach. Ide o opakovanú situáciu, na ktorú kábloví operátori už viackrát upozorňovali. Podomoví predajcovia, ktorí sa tohto nezákonného konania dopúšťajú, ponúkajú služby operátora Slovak Telekom, a.s.. Tá si na podomový predaj objednáva služby agentúry, angažujúcej takzvaných „door to door“ predajcov, ktorí získavajú finančnú províziu z každej novej zmluvy. Žiaľ, ukazuje sa, že niektoré takéto agentúry angažujú aj osoby, ktoré sa neštítia bezohľadne zavádzať starších ľudí a spôsobovať im finančnú ujmu.
Vzhľadom na rozsah výskytu takýchto prípadov, spoločnosť UPC už o tomto listom upovedomila telekomunikačného operátora, ktorého služby uvedení podvodníci ponúkajú, a pripravuje príslušné právne kroky na ochranu svojich zákazníkov. V tejto súvislosti je spoločnosť UPC v prípade záujmu médií pripravená poskytnúť podrobné údaje, ktoré preukazujú vyššie opísané nezákonné konanie. UPC zároveň vyzýva zákazníkov na zvýšenú opatrnosť a odporúča podobné prípady ohlásiť telefonicky alebo na zákazníckych strediskách.
Viac informácii o spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA, záujemcovia získajú na internetovej stránke www.upc.sk, telefónnej infolinke 02 594 22 222, na profile UPC na Facebooku, alebo osobne na zákazníckych strediskách.
Podvodníci navádzajú klientov na predčasné ukončenie zmluvy s ich súčasným operátorom, a následné uzatvorenie novej zmluvy (na využívanie televíznych, či internetových služieb) s operátorom, ktorého zastupujú. Keďže väčšina zákazníkov využíva niektorú formu kampane s ročnou alebo dvojročnou časovou viazanosťou, predčasné ukončenie zmluvy je spojené so zaplatením finančnej sankcie. Podomoví predajcovia starších ľudí zavádzajú tvrdením, že ukončenie zmluvu so súčasným operátorom vybavia oni s tým, že žiadna sankcia za porušenie zmluvy nehrozí. Zákazník sa tak dostáva do situácie, keď je pod hrozbou sankcie zmluvne zaviazaný využívať a platiť za rovnaké služby od dvoch operátorov.
Len za obdobie uplynulého mesiaca spoločnosť UPC registruje viac ako tri stovky takýchto prípadov, pričom ako obete si podvodníci vyhliadli ľudí vo vyššom veku, zväčša v Bratislave a Košiciach. Ide o opakovanú situáciu, na ktorú kábloví operátori už viackrát upozorňovali. Podomoví predajcovia, ktorí sa tohto nezákonného konania dopúšťajú, ponúkajú služby operátora Slovak Telekom, a.s.. Tá si na podomový predaj objednáva služby agentúry, angažujúcej takzvaných „door to door“ predajcov, ktorí získavajú finančnú províziu z každej novej zmluvy. Žiaľ, ukazuje sa, že niektoré takéto agentúry angažujú aj osoby, ktoré sa neštítia bezohľadne zavádzať starších ľudí a spôsobovať im finančnú ujmu.
Vzhľadom na rozsah výskytu takýchto prípadov, spoločnosť UPC už o tomto listom upovedomila telekomunikačného operátora, ktorého služby uvedení podvodníci ponúkajú, a pripravuje príslušné právne kroky na ochranu svojich zákazníkov. V tejto súvislosti je spoločnosť UPC v prípade záujmu médií pripravená poskytnúť podrobné údaje, ktoré preukazujú vyššie opísané nezákonné konanie. UPC zároveň vyzýva zákazníkov na zvýšenú opatrnosť a odporúča podobné prípady ohlásiť telefonicky alebo na zákazníckych strediskách.
Viac informácii o spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA, záujemcovia získajú na internetovej stránke www.upc.sk, telefónnej infolinke 02 594 22 222, na profile UPC na Facebooku, alebo osobne na zákazníckych strediskách.