|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
UPC štartuje jesennú kampaň
Spoločnosť UPC, vedúci poskytovateľ inovatívnych digitálnych TV, internetových a telefónnych služieb, dnes štartuje svoju jesennú kampaň so špeciálnou ponukou internetového ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. septembra 2018 (WBN/PR) – Spoločnosť UPC, vedúci poskytovateľ inovatívnych digitálnych TV, internetových a telefónnych služieb, dnes štartuje svoju jesennú kampaň so špeciálnou ponukou internetového pripojenia. Zákazníci, ktorí si objednajú UPC internet s TV balíčkom od 3. septembra, získajú automaticky internetové pripojenie s rýchlosťou až 500 Mb/s za cenu 150 Mb/s pripojenia. Získajú tiež špičkový router Connect Box, poskytujúci mega silné wifi pripojenie, vďaka ktorému si superrýchlu wifi a nekonečnú zábavu môžu užívať všetci členovia domácnosti naplno a na všetkých pripojených zariadeniach.
Na výrazné zvýšenie prenosových rýchlostí sa môžu tešiť aj zákazníci, ktorí si oddnes objednajú samostatnú službu UPC internetu (bez TV balíčka). Pôvodné pripojenie s rýchlosťou 100 a 200 Mb/s sme po novom zrýchlili o 50 percent, teda na 150 a 300 Mb/s pri zachovaní pôvodnej ceny. Záujemcovia si tak teraz môžu vybrať z programov s rýchlosťou 30, 150, 300 a 500 Mb/s.
Súčasťou jesennej ponuky je tiež bohatý balíček televíznej zábavy: 7-dňový TV Archív, mobilná televízia Horizon Go, videotéka s ponukou viac ako 2 tisíc titulov a 140 programov digitálnej televízie so 70 programami v HD kvalite.
"Pripravili sme aj novú jesennú komunikačnú kampaň s konceptom postaveným na rodine, ktorá potrebuje kvalitný internet pre všetkých svojich členov a všetky pripojené zariadenia. To vďaka svojej optickej sieti a špičkovému WiFi routru poskytuje spoločnosť UPC, ktorá teraz pripravila špeciálnu ponuku s mnohými benefitmi pre každého zákazníka. Jesennú kampaň, nadväzujúcu na komunikačnú platformu Happy Home®, ktorej súčasťou je tiež 30, resp. kratší 15 sekundový TV spot, vyvinula agentúra TBWA v Belgicku a lokálne bola adaptovaná interným kreatívnym tímom UPC, na čele s Michalom MIG Nemečekom. Zákazníci ju od 3. septembra uvidia vo všetkých mediatypoch (TV, rádio, OOH, print, digitálne médiá)," uviedol Karel Smrž, riaditeľ pre značku a komunikáciu v UPC Česká a Slovenská republika.
S kampaňou sa stretnete aj na webe www.upc.sk
TV spot si môžete pozrieť aj TU.
Zdroj: Webnoviny.sk - UPC štartuje jesennú kampaň © SITA Všetky práva vyhradené.
Na výrazné zvýšenie prenosových rýchlostí sa môžu tešiť aj zákazníci, ktorí si oddnes objednajú samostatnú službu UPC internetu (bez TV balíčka). Pôvodné pripojenie s rýchlosťou 100 a 200 Mb/s sme po novom zrýchlili o 50 percent, teda na 150 a 300 Mb/s pri zachovaní pôvodnej ceny. Záujemcovia si tak teraz môžu vybrať z programov s rýchlosťou 30, 150, 300 a 500 Mb/s.
Súčasťou jesennej ponuky je tiež bohatý balíček televíznej zábavy: 7-dňový TV Archív, mobilná televízia Horizon Go, videotéka s ponukou viac ako 2 tisíc titulov a 140 programov digitálnej televízie so 70 programami v HD kvalite.
"Pripravili sme aj novú jesennú komunikačnú kampaň s konceptom postaveným na rodine, ktorá potrebuje kvalitný internet pre všetkých svojich členov a všetky pripojené zariadenia. To vďaka svojej optickej sieti a špičkovému WiFi routru poskytuje spoločnosť UPC, ktorá teraz pripravila špeciálnu ponuku s mnohými benefitmi pre každého zákazníka. Jesennú kampaň, nadväzujúcu na komunikačnú platformu Happy Home®, ktorej súčasťou je tiež 30, resp. kratší 15 sekundový TV spot, vyvinula agentúra TBWA v Belgicku a lokálne bola adaptovaná interným kreatívnym tímom UPC, na čele s Michalom MIG Nemečekom. Zákazníci ju od 3. septembra uvidia vo všetkých mediatypoch (TV, rádio, OOH, print, digitálne médiá)," uviedol Karel Smrž, riaditeľ pre značku a komunikáciu v UPC Česká a Slovenská republika.
S kampaňou sa stretnete aj na webe www.upc.sk
TV spot si môžete pozrieť aj TU.
Zdroj: Webnoviny.sk - UPC štartuje jesennú kampaň © SITA Všetky práva vyhradené.