Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

28. februára 2008

UPC pokračuje v zmene cien a služieb



Spoločnosť UPC Broadband Slovakia odštartovala tento rok s novou víziou a identitou značky, s cieľom naplniť svoju misiu otvoriť nastupujúci digitálny svet jednoducho pre každého. S týmto zámerom sa ...



Zdieľať
BRATISLAVA 28. februára (WN/PR) - Spoločnosť UPC Broadband Slovakia odštartovala tento rok s novou víziou a identitou značky, s cieľom naplniť svoju misiu otvoriť nastupujúci digitálny svet jednoducho pre každého. S týmto zámerom sa snaží neustále skvalitňovať svoje služby podľa potrieb a požiadaviek užívateľov, či už uvádzaním nových televíznych programov, nových internetových produktov alebo nových telefónnych služieb. V rámci týchto zmien spoločnosť UPC zjednodušila portfólio rezidenčných služieb internetu chello zo šiestich na tri a uviedla nové produkty s lepšími cenami. Uviedla takisto nové, cenovo zvýhodnené ponuky double a triple play balíčkov, a predstavila nové, výhodnejšie kampaňové ceny za služby digitálnej retransmisie. Od 1. apríla tohto roku spoločnosť upraví zároveň cenu Rozšíreného súboru pre zákazníkov analógovej káblovej televízie. Cena bude upravená o inflačný index a zvýšené náklady za energie. Zvýšenie nákladov vyplývajúcich z uvedených skutočností si vyžiadalo menšiu úpravu mesačného paušálu za Rozšírený súbor, ktorý bude upravený o 20 korún na 499 korún vrátane Upravená cena za Rozšírený súbor sa však nevzťahuje na zákazníkov v kampani a to počas doby, v ktorej využívajú službu analógovej retransmisie za zvýhodnenú cenu v rámci kampane. Takisto sa upravená cena nevzťahuje na obdobie, na ktoré má zákazník službu Rozšíreného súboru analógovej retransmisie už predplatenú. Táto úprava v žiadnom prípade nesúvisí s prechodom na Euro, zohľadňuje len zvýšené náklady priamo spojené s poskytovaním služby analógovej retransmisie. Služba analógovej retransmisie od spoločnosti UPC ponúka v Rozšírenom súbore niekoľko desiatok televíznych programov všetkých žánrov a užívateľ si ju môže pripojiť a sledovať na všetkých televízoroch v domácnosti bez akýchkoľvek obmedzení. Bez ohľadu na počet televízorov v domácnosti, na koľkých má zákazník službu analógovej retransmisie pripojenú, platí za používanie služby len jeden mesačný paušál. UPC Broadband Slovakia, s.r.o. UPC Broadband Slovakia, s.r.o. patrí medzi vedúce spoločnosti na Slovensku, poskytujúce služby televízie (digitálnej, analógovej a satelitnej), širokopásmového vysokorýchlostného internetu a telefónie. UPC je „triple play“ operátorom, služby televízie, internetu a telefónie poskytuje prostredníctvom jednej siete, cez jednu zásuvku v domácnosti. UPC Broadband Slovakia je súčasťou spoločnosti Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB), divízia UPC Broadband. O UPC Broadband UPC Broadband je európska divízia spoločnosti Liberty Global, Inc. vedúceho svetového medzinárodného prevádzkovateľa káblovej televízie. UPC ponúka televízne internetové a hlasové služby približne 10 miliónom zákazníkov v 10 európskych krajinách. Víziou spoločnosti je sprístupniť úžasný, niekedy však komplikovaný digitálny svet jednoducho pre každého. UPC zamestnáva v Európe takmer 15 000 pracovníkov usilujúcich sa o to, aby do služieb poskytovaných spoločnosťami UPC vnášali jednoduchý a osobnostný ľudský prístup. Podrobné informácie o službách spoločnosti UPC nájdete na internetovej stránke www.upc.sk Kontakt: Jaroslav Kolár UPC Broadband Slovakia hovorca e-mail: jkolar@upc.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Poisťovne majú pri uzatváraní zmlúv rozdielne priority
<< predchádzajúci článok
Topolánek udelí premiérsku medailu Topolánek bratom Mašínovcom