|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. mája 2018
Univerzita sv. Cyrila a Metoda ocenila študentov a školské časopisy
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, archívna snímka.
Zdieľať
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, archívna snímka. Foto: Facebook FMK UCM v Trnave
Trnava 2. mája (TASR) – Ocenenie Briliantt za podporu inovácií vo vzdelávaní a výročnú cenu Granátové jablko odovzdala Fakulta masmediálnej komunikácie (FMK) Univerzity sv. Cyrila a Metoda (UCM) v Trnave počas konania medzinárodnej vedeckej konferencii Megatrendy a médiá, ktorej 13. ročník zorganizovala v uplynulom týždni na zámku v Smoleniciach.Briliantt získali Základná škola Dr. Vladimíra Clementisa v Tisovci za projekt Oáza poznania a spolupráce, Stredná odborná škola hotelových služieb a obchodu vo Zvolene za projekt Regionálna gastronómia Slovenska a Paneurópska vysoká škola za projekt InovEduc – inovatívne metódy na podporu partnerstiev.
Držiteľmi výročnej ceny Granátové jablko pre úspešných študentov FMK sa stali Lucia Škripcová a Matej Martovič. V kategórií absolvent si ocenenie prevzal Boris Holečko, kameraman a autor videí známych slovenských youtuberov.
Novinkou medzinárodnej konferencie bolo vyhodnotenie celoštátnej študentskej súťaže stredných a vysokých škôl na tému Ako identifikovať a brániť sa účinkom falošných správ a mediálnych manipulácií. "Cieľom bolo aktivizovať študentov, aby sa začali zaujímať o mediálnu výchovu, mediálnu gramotnosť a rozvoj kritického myslenia. Touto formou sme sa súčasne snažili poukázať na tvorivé schopnosti študentov," uviedla dekanka FMK Dana Petranová.
Ocenené boli práce študentov v dvoch kategóriách - špeciálne tematické číslo školského alebo mládežníckeho časopisu a krátke video zamerané na problematiku šírenia falošných správ, dezinformácií, propagandy a mediálnej manipulácie. V prvej kategórii bodovali SOŠ hotelových služieb a obchodu vo Zvolene, Gymnázium Pezinok a FMK UCM. V druhej Gymnázium sv. Moniky Prešov, Stredná zdravotnícka škola v Nitre, a Stredná odborná škola obchodu a služieb Komárno. TASR informoval Peter Krajčovič z PR kabinetu FMK.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR