|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. júna 2013
Union verí, že sa s bratislavskou nemocnicou dohodne
Poistenci zdravotnej poisťovne Union dostávajú v Univerzitnej nemocnici (UN) Bratislava všetku neodkladnú zdravotnú starostlivosť ako u všeobecných, tak aj odborných lekárov. Odložené ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. júna (WEBNOVINY) - Poistenci zdravotnej poisťovne Union dostávajú v Univerzitnej nemocnici (UN) Bratislava všetku neodkladnú zdravotnú starostlivosť ako u všeobecných, tak aj odborných lekárov.
Odložené boli plánované výkony u niekoľkých desiatok pacientov na júl. Informovala o tom hovorkyňa Unionu Judita Smatanová.
Obmedzenie odkladnej zdravotnej starostlivosti sa podľa Smatanovej týka len UN Bratislava.
"Univerzitná nemocnica má od Union ZP od štvrtka minulého týždňa na stole návrh riešenia aktuálnej situácie. Hoci podľa predbežných informácií na odbornej úrovni panuje zhoda, zatiaľ sme nedostali jednoznačnú odpoveď,“ skonštatovala Smatanová. Zdravotná poisťovňa verí, že sa s nemocnicou dohodne v najbližších dňoch.
Neodkladná starostlivosť by podľa Smatanovej mala byť v UN Bratislava zabezpečená v plnej miere. Rozhodnutie o tom, či ide o neodkladnú starostlivosť a teda takú, ktorú pacient potrebuje pri náhlej zmene zdravotného stavu a bez ktorej by sa mu mohlo pohoršiť, je na lekárovi.
"Reálne to znamená, že lekár by mal každého pacienta za každých okolností vyšetriť a rozhodnúť, či ide o odkladnú alebo neodkladnú starostlivosť. Veríme, že ošetrujúci lekári v Univerzitnej nemocnici rozhodnú tak, aby pacient dostal všetku starostlivosť, ktorú potrebuje,“ skonštatovala hovorkyňa Union. Ak by poistenci Unionu nedostali neodkladnú starostlivosť, poisťovňa im odporúča obrátiť sa na zákaznícke centrum, ktoré sa bude každým prípadom zaoberať a zabezpečí zdravotnú starostlivosť v UN Bratislava alebo v inom zariadení.
Poistenci mali byť podľa vyjadrenia poisťovne o vzniknutej situácií informovaní prostredníctvom jej webstránky. "Našim pacientom neodporúčame uhrádzať žiadne poplatky. Prosíme poistencov, ktorých sa vzniknutá situácia dotkla, aby kontaktovali naše Zákaznícke centrum,“ dodala hovorkyňa Unionu. Opätovne pripomína, že zdravotná starostlivosť je pre ich klientov zabezpečená, poisťovňa má zazmluvnených v Bratislavskom kraji cez tisíc zariadení.
Odložené boli plánované výkony u niekoľkých desiatok pacientov na júl. Informovala o tom hovorkyňa Unionu Judita Smatanová.
Obmedzenie odkladnej zdravotnej starostlivosti sa podľa Smatanovej týka len UN Bratislava.
"Univerzitná nemocnica má od Union ZP od štvrtka minulého týždňa na stole návrh riešenia aktuálnej situácie. Hoci podľa predbežných informácií na odbornej úrovni panuje zhoda, zatiaľ sme nedostali jednoznačnú odpoveď,“ skonštatovala Smatanová. Zdravotná poisťovňa verí, že sa s nemocnicou dohodne v najbližších dňoch.
Neodkladná starostlivosť by podľa Smatanovej mala byť v UN Bratislava zabezpečená v plnej miere. Rozhodnutie o tom, či ide o neodkladnú starostlivosť a teda takú, ktorú pacient potrebuje pri náhlej zmene zdravotného stavu a bez ktorej by sa mu mohlo pohoršiť, je na lekárovi.
"Reálne to znamená, že lekár by mal každého pacienta za každých okolností vyšetriť a rozhodnúť, či ide o odkladnú alebo neodkladnú starostlivosť. Veríme, že ošetrujúci lekári v Univerzitnej nemocnici rozhodnú tak, aby pacient dostal všetku starostlivosť, ktorú potrebuje,“ skonštatovala hovorkyňa Union. Ak by poistenci Unionu nedostali neodkladnú starostlivosť, poisťovňa im odporúča obrátiť sa na zákaznícke centrum, ktoré sa bude každým prípadom zaoberať a zabezpečí zdravotnú starostlivosť v UN Bratislava alebo v inom zariadení.
Poistenci mali byť podľa vyjadrenia poisťovne o vzniknutej situácií informovaní prostredníctvom jej webstránky. "Našim pacientom neodporúčame uhrádzať žiadne poplatky. Prosíme poistencov, ktorých sa vzniknutá situácia dotkla, aby kontaktovali naše Zákaznícke centrum,“ dodala hovorkyňa Unionu. Opätovne pripomína, že zdravotná starostlivosť je pre ich klientov zabezpečená, poisťovňa má zazmluvnených v Bratislavskom kraji cez tisíc zariadení.