Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Union posilnila svoje postavenie na trhu neživotného poistenia



Okrem toho, že Union poisťovňa patrí k priekopníkom a expertom na kvalitné cestovné poistenie, v minulom roku významne rástla aj vo všetkých ostatných segmentoch ...



Zdieľať
Foto: Union poisťovňa, a. s.
Bratislava 16. januára (OTS) - Okrem toho, že Union poisťovňa patrí k priekopníkom a expertom na kvalitné cestovné poistenie, v minulom roku významne rástla aj vo všetkých ostatných segmentoch neživotného poistenia. Výsledky za rok 2018 to jednoznačne potvrdzujú. V roku 2018 Union poisťovňa zaznamenala nárast v poistení majetku, v poistení zodpovednosti za škodu, v cestovnom poistení a aj v poistení motorových vozidiel. K výraznému nárastu tak prakticky došlo v celom portfóliu neživotného poistenia, ktoré narástlo o 11% oproti roku 2017.


Úspešne sa darilo poisteniu majetku, kde predpis poistného vzrástol o 15%. Pritom poistný trh v tomto segmente vzrástol za prvé tri štvrťroky 2018 len o necelé 2%. „Ľudia svoje majetkové poistné zmluvy nemenia často, zvyknú byť v tomto segmente lojálnejší k poisťovni, a preto 7-násobný rast oproti trhu je mimoriadny úspech“, uviedol Tomáš Kalivoda, riaditeľ komerčného poistenia a člen predstavenstva Union poisťovne. Ako ďalej dodal, v segmente poistenia zodpovednosti za škodu sa Union poisťovni podarilo narásť až o 9%, kým trh narástol len o necelých 5%. Toto poistenie je predovšetkým určené podnikateľom a aj táto skupina zákazníkov považuje Union za stále dôveryhodnejšieho partnera v oblasti poistenia.

Veľmi dobré výsledky za rok 2018 sa tiež dosiahli v poistení motorových vozidiel. V segmente PZP dosiahla Union poisťovňa nárast 10% a v havarijnom poistení bol zaznamenaný nárast až o 16%. Oba segmenty v rámci trhu narástli iba o 9% za prvé tri štvrťroky 2018 oproti rovnakému obdobiu predchádzajúceho kalendárneho roka. V poistení motorových vozidiel sa v roku 2018 podarilo výrazne znížiť škodovosť, čo bolo jedným z hlavných cieľov Unionu za uplynulý rok.

Vlajková loď neživotného poistenia Unionu, cestovné poistenie, narástlo v roku 2018 o 8% a to predovšetkým vďaka úspešnému priamemu predaju cez internet. Union poisťovňa sa tak každým dňom stáva silnejším hráčom vo všetkých segmentoch na trhu neživotného poistenia.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Polícia žiada verejnosť a médiá o nešírenie hoaxu o únosoch detí
<< predchádzajúci článok
V kauze Mariatchi vypovedala pred súdom v Nitre trojica poškodených