|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24. júla 2012
Union poisťovňa radí dovolenkárom
Aj toto leto sa mnohí Slováci chystajú stráviť dovolenku v zahraničí. Union poisťovňa sa preto rozhodla pripraviť mapu nástrah dovolenkára, ktorá obsahuje množstvo užitočných informácií pre ...
Zdieľať
BRATISLAVA 24. júla (WBN/PR) - Aj toto leto sa mnohí Slováci chystajú stráviť dovolenku v zahraničí. Union poisťovňa sa preto rozhodla pripraviť mapu nástrah dovolenkára, ktorá obsahuje množstvo užitočných informácií pre cestovateľov spolu s odporúčaniami, čo robiť, ak už k samotnej poistnej udalosti dôjde.
Tak ako po minulé roky, aj toto leto sa mnohí Slováci chystajú stráviť dovolenku za hranicami našej republiky. Okrem slnka, oddychu a zábavy sa však turistom občas nevyhýbajú ani menej príjemné zážitky v podobe náhleho ochorenia, úrazov či straty, prípadne krádeže batožiny.
Čo ponúka mapa nástrah dovolenkára
Zaujíma vás, v ktorých krajinách hrozí zvýšené riziko ochorenia, úrazu alebo straty či krádeže batožiny? Vyskúšajte si interaktívnu mapu nástrah dovolenkára na www.onlinepoistenie.sk! Tú pre vás pripravila Union poisťovňa na základe interných údajov z hlásených poistných udalostí a obsahuje zaujímavé informácie o 45 najobľúbenejších letných dovolenkových destináciách.
Kde hrozí choroba, úraz alebo strata batožiny
Dozviete sa napríklad, že slovenských turistov najčastejšie zastihne choroba v Turecku, Grécku či Bulharsku. Zaujímavá je aj informácia, že až 8% Slovákov má počas dovolenky v Grécku starosť s boľavými zubmi alebo že ošetrenie v prípade tráviacich ťažkostí v Španielsku vás môže vyjsť až na 1 500 EUR. V Egypte sa zasa dovolenkárom nevyhýbajú drobné úrazy, v Chorvátsku na ľudí striehnu morskí ježkovia.
Riziko straty či krádeže dokladov je najvyššie v Tunisku, Egypte a Turecku. Egypt je tiež krajinou, kde sa slovenskí turisti najčastejšie stretávajú s vyčíňaním vreckových zlodejov.
Informácie, ktoré sa môžu hodiť
Mapa nástrah dovolenkára okrem toho ponúka aj ďalšie užitočné informácie. K takým patria napríklad kontakty na miestnu políciu, záchranku, slovenský konzulát a pre klientov, ktorí si uzatvoria cestovné poistenie v Union poisťovni, aj kontakt na 24-hodinovú non-stop asistenčnú službu.
Mapu nástrah dovolenkára od Union poisťovne nájdete tu >>
Čo robiť ak k poistnej udalosti došlo?
Opatrnosti a predvídavosti nikdy nie je dosť, no nie vždy sa podarí predísť vzniku poistnej udalosti počas pobytu poisteného v zahraničí. Union poisťovňa pre klientov pripravila nasledovné odporúčania, kde a ako žiadať pomoc v prípade potreby a na čo má klient nárok.
Prvá pomoc - asistenčná služba
Ak poistenému v Union poisťovni vznikne poistná udalosť, je potrebné, aby sa obrátil na asistenčnú spoločnosť EuroCross Assistance Czech Republic (00420 2 9633 9644), ktorá je klientom k dispozícii non stop. Pracovníci asistenčnej spoločnosti, ktorí s klientom komunikujú v slovenčine alebo v češtine, mu poskytnú všetky potrebné informácie. Stačí raz zatelefonovať, pracovníci budú poisteného spätne kontaktovať. Dôležité je mať so sebou vždy poistnú zmluvu, resp. číslo poistnej zmluvy kvôli preukázaniu sa u lekára a kontaktom na asistenčnú spoločnosť.
Pri oznamovaní vzniku udalosti je potrebné uviesť meno a priezvisko, číslo poistnej zmluvy, prípadne číslo poistnej karty, dobu platnosti poistenia, adresu a tel. číslo miesta, na ktorom sa klient nachádza a kde je možné ho zastihnúť. Následne je potrebné stručne opísať situáciu – vznik poistnej udalosti. Ak klient potrebuje pomoc veľmi naliehavo a tiež pri bežných ochoreniach a zdravotných problémoch, je vhodné vyhľadať najskôr pomoc lekára a preukázať sa poistnou zmluvou alebo poistnou kartou. Po uhradení poplatkov za ošetrenie v hotovosti, je nutné, aby si klient od lekára vyžiadal originál potvrdenia o ošetrení s uvedením diagnózy a doklad o zaplatenej čiastke. Po návrate do SR mu Union poisťovňa účty preplatí.
Ak bol klient hospitalizovaný je potrebné kontaktovať asistenčnú spoločnosť bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín. Potrebný lekársky prevoz je možné realizovať len so súhlasom asistenčnej spoločnosti alebo Union poisťovne. Ak úraz zavinila konkrétna osoba (napr. v prípade dopravnej nehody), je potrebné Union poisťovni predložiť aj policajnú správu.
Za predpokladu, že úraz, ktorý klient utrpel v zahraničí, zanechá trvalé následky, je potrebné oznámiť túto skutočnosť poisťovni hneď po návrate do SR.
O cestovnom poistení sa môžete poradiť na Zákazníckom centre Union poisťovne na zvýhodnenom telefónnom čísle 0850 111 211 alebo na adrese union.direct@union.sk.
Tak ako po minulé roky, aj toto leto sa mnohí Slováci chystajú stráviť dovolenku za hranicami našej republiky. Okrem slnka, oddychu a zábavy sa však turistom občas nevyhýbajú ani menej príjemné zážitky v podobe náhleho ochorenia, úrazov či straty, prípadne krádeže batožiny.
Čo ponúka mapa nástrah dovolenkára
Zaujíma vás, v ktorých krajinách hrozí zvýšené riziko ochorenia, úrazu alebo straty či krádeže batožiny? Vyskúšajte si interaktívnu mapu nástrah dovolenkára na www.onlinepoistenie.sk! Tú pre vás pripravila Union poisťovňa na základe interných údajov z hlásených poistných udalostí a obsahuje zaujímavé informácie o 45 najobľúbenejších letných dovolenkových destináciách.
Kde hrozí choroba, úraz alebo strata batožiny
Dozviete sa napríklad, že slovenských turistov najčastejšie zastihne choroba v Turecku, Grécku či Bulharsku. Zaujímavá je aj informácia, že až 8% Slovákov má počas dovolenky v Grécku starosť s boľavými zubmi alebo že ošetrenie v prípade tráviacich ťažkostí v Španielsku vás môže vyjsť až na 1 500 EUR. V Egypte sa zasa dovolenkárom nevyhýbajú drobné úrazy, v Chorvátsku na ľudí striehnu morskí ježkovia.
Riziko straty či krádeže dokladov je najvyššie v Tunisku, Egypte a Turecku. Egypt je tiež krajinou, kde sa slovenskí turisti najčastejšie stretávajú s vyčíňaním vreckových zlodejov.
Informácie, ktoré sa môžu hodiť
Mapa nástrah dovolenkára okrem toho ponúka aj ďalšie užitočné informácie. K takým patria napríklad kontakty na miestnu políciu, záchranku, slovenský konzulát a pre klientov, ktorí si uzatvoria cestovné poistenie v Union poisťovni, aj kontakt na 24-hodinovú non-stop asistenčnú službu.
Mapu nástrah dovolenkára od Union poisťovne nájdete tu >>
Čo robiť ak k poistnej udalosti došlo?
Opatrnosti a predvídavosti nikdy nie je dosť, no nie vždy sa podarí predísť vzniku poistnej udalosti počas pobytu poisteného v zahraničí. Union poisťovňa pre klientov pripravila nasledovné odporúčania, kde a ako žiadať pomoc v prípade potreby a na čo má klient nárok.
Prvá pomoc - asistenčná služba
Ak poistenému v Union poisťovni vznikne poistná udalosť, je potrebné, aby sa obrátil na asistenčnú spoločnosť EuroCross Assistance Czech Republic (00420 2 9633 9644), ktorá je klientom k dispozícii non stop. Pracovníci asistenčnej spoločnosti, ktorí s klientom komunikujú v slovenčine alebo v češtine, mu poskytnú všetky potrebné informácie. Stačí raz zatelefonovať, pracovníci budú poisteného spätne kontaktovať. Dôležité je mať so sebou vždy poistnú zmluvu, resp. číslo poistnej zmluvy kvôli preukázaniu sa u lekára a kontaktom na asistenčnú spoločnosť.
Pri oznamovaní vzniku udalosti je potrebné uviesť meno a priezvisko, číslo poistnej zmluvy, prípadne číslo poistnej karty, dobu platnosti poistenia, adresu a tel. číslo miesta, na ktorom sa klient nachádza a kde je možné ho zastihnúť. Následne je potrebné stručne opísať situáciu – vznik poistnej udalosti. Ak klient potrebuje pomoc veľmi naliehavo a tiež pri bežných ochoreniach a zdravotných problémoch, je vhodné vyhľadať najskôr pomoc lekára a preukázať sa poistnou zmluvou alebo poistnou kartou. Po uhradení poplatkov za ošetrenie v hotovosti, je nutné, aby si klient od lekára vyžiadal originál potvrdenia o ošetrení s uvedením diagnózy a doklad o zaplatenej čiastke. Po návrate do SR mu Union poisťovňa účty preplatí.
Ak bol klient hospitalizovaný je potrebné kontaktovať asistenčnú spoločnosť bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín. Potrebný lekársky prevoz je možné realizovať len so súhlasom asistenčnej spoločnosti alebo Union poisťovne. Ak úraz zavinila konkrétna osoba (napr. v prípade dopravnej nehody), je potrebné Union poisťovni predložiť aj policajnú správu.
Za predpokladu, že úraz, ktorý klient utrpel v zahraničí, zanechá trvalé následky, je potrebné oznámiť túto skutočnosť poisťovni hneď po návrate do SR.
O cestovnom poistení sa môžete poradiť na Zákazníckom centre Union poisťovne na zvýhodnenom telefónnom čísle 0850 111 211 alebo na adrese union.direct@union.sk.