|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 17.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klaudia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. januára 2011
Union poisťovňa prichádza s on-line chatom
Ďalšou novinkou, ktorú Union poisťovňa prináša svojim klientom, je nová služba on-line chat. Návštevníkom webovej stránky Union poisťovne pomôže pri uzatvorení on-line úrazového poistenia, ale ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. januára (WBN/PR) - Ďalšou novinkou, ktorú Union poisťovňa prináša svojim klientom, je nová služba on-line chat. Návštevníkom webovej stránky Union poisťovne pomôže pri uzatvorení on-line úrazového poistenia, ale aj akéhokoľvek iného poistenia. On-line chat umožňuje potenciálnemu klientovi komunikovať prostredníctvom chatovacej aplikácie s operátorom zákazníckeho centra, ktorý odborne a spoľahlivo pomôže klientovi správne vyplniť on-line formulár, zodpovie otázky, prípadne odporučí vhodný výber poistenia (napr. správny výber rizikovej skupiny).
On-line chat Union poisťovne je návštevníkom webu www.union.sk k dispozícii od 20. januára 2011 počas pracovných dní v čase od 7:30 do 18:00 hod. V inom čase, či mimo pracovných dní, môže klient využiť aplikáciu ako kontaktný formulár, ktorý doručí jeho otázku na e-mail zákazníckeho centra, ktoré na otázku odpovie v najbližší pracovný deň.
„Pridanou hodnotou nášho on-line chatu je skutočnosť, že klient, ktorý sa rozhodne uzatvoriť si on-line poistenie na webstránke www.union.sk, môže využiť služby operátora zákazníckeho centra v reálnom čase priamo počas procesu uzatvárania poistenia a to bez potreby telefonovania alebo čakania na odpoveď e-mailom,“ hovorí o novej službe Marek Kopča, manažér odboru priameho predaja Union poisťovne.
On-line chat Union poisťovne je návštevníkom webu www.union.sk k dispozícii od 20. januára 2011 počas pracovných dní v čase od 7:30 do 18:00 hod. V inom čase, či mimo pracovných dní, môže klient využiť aplikáciu ako kontaktný formulár, ktorý doručí jeho otázku na e-mail zákazníckeho centra, ktoré na otázku odpovie v najbližší pracovný deň.
„Pridanou hodnotou nášho on-line chatu je skutočnosť, že klient, ktorý sa rozhodne uzatvoriť si on-line poistenie na webstránke www.union.sk, môže využiť služby operátora zákazníckeho centra v reálnom čase priamo počas procesu uzatvárania poistenia a to bez potreby telefonovania alebo čakania na odpoveď e-mailom,“ hovorí o novej službe Marek Kopča, manažér odboru priameho predaja Union poisťovne.