|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. septembra 2011
Unikátna konferencia o Facebooku po prvýkrát na Slovensku
Už 28. septembra sa v Bratislave uskutoční konferencia InternetRulezz 2011 – All about Facebook, ktorá predstaví široké možnosti využívania tejto sociálnej siete pre efektívnu komunikáciu a ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. septembra (WBN/PR) - Už 28. septembra sa v Bratislave uskutoční konferencia InternetRulezz 2011 – All about Facebook, ktorá predstaví široké možnosti využívania tejto sociálnej siete pre efektívnu komunikáciu a marketing firiem, značiek a produktov.
Pred pár rokmi platilo "nie si na Facebooku - neexistuješ". Dnes sa do tejto situácie dostali značky a ich marketingové a PR oddelenia. Najmä tie, ktoré chcú byť v neustálom kontakte so svojimi zákazníkmi. Už nestačí mať iba webstránku či firemný blog. Musíte byť na Facebooku! A aj keď tam ste, stále nemáte vyhraté. Dôležité je, ako sa tejto príležitosti "osobne" komunikovať so svojimi zákazníkmi zhostíte.
Počas celodenného programu vystúpia najlepší českí a slovenskí prezentátori, ktorí priblížia marketingové možnosti Facebooku z rôznych uhlov pohľadu. Nebudú medzi nimi chýbať také kapacity ako Jiři Voves, zakladateľ svetovo uznávaných Socialbakers.com, Josef Šlerka, Chief Technology Strategist spoločnosti Ataxo a autor unikátneho monitorovacieho nástroja Ataxo Social Insider, či slovenské „legendy“ internetového a sociálneho marketingu ako Michal Pastier (Zaraguza Digital), Štefan Vadocz (Neopublic Porter Novelli), Jaro Zacko (Triad Advertising), či Petra Holéczyová (Digitask). Konkrétni zadávatelia na konferencii predstavia ich pohľad do Facebook kuchyne. Prezradia tipy a triky pre efektívnu komunikáciu od klientov z neziskového sektora až po nadnárodnú značku s diametrálne odlišnými nárokmi na výsledky kampaní a očakávaniami jej fanúšikov.
Povinnou výbavou sexy značiek je budovanie vlastnej komunity a stále častejším marketingovým platidlom sa dnes stáva počet "likerov", komentárov či zdieľaní posolstiev. Dobre pripravené Facebook aplikácie dokážu tento proces veľmi efektívne naštartovať a vďaka prirodzene virálnemu prostrediu Facebooku aj multiplikovať. Facebook reklamy a sponzorované odkazy dnes predstavujú jednu z najefektívnejších foriem online reklamy. Navyše, v správnej kombinácii s Facebook stránkou, aplikáciou či eventom dokážu zaznamenať oveľa vyššiu mieru interakcie ako štandardné online formáty.
O tom všetkom sa dozviete na prvej a jedinej konferencii o marketingu a komununikácii na Facebooku: InternetRulezz 2011- All about Facebook od tvorcov Internet je sexy či MobileRulezz 2011.
Viac info na http://internet.rulezz.sk
Počas celodenného programu vystúpia najlepší českí a slovenskí prezentátori, ktorí priblížia marketingové možnosti Facebooku z rôznych uhlov pohľadu. Nebudú medzi nimi chýbať také kapacity ako Jiři Voves, zakladateľ svetovo uznávaných Socialbakers.com, Josef Šlerka, Chief Technology Strategist spoločnosti Ataxo a autor unikátneho monitorovacieho nástroja Ataxo Social Insider, či slovenské „legendy“ internetového a sociálneho marketingu ako Michal Pastier (Zaraguza Digital), Štefan Vadocz (Neopublic Porter Novelli), Jaro Zacko (Triad Advertising), či Petra Holéczyová (Digitask). Konkrétni zadávatelia na konferencii predstavia ich pohľad do Facebook kuchyne. Prezradia tipy a triky pre efektívnu komunikáciu od klientov z neziskového sektora až po nadnárodnú značku s diametrálne odlišnými nárokmi na výsledky kampaní a očakávaniami jej fanúšikov.
Povinnou výbavou sexy značiek je budovanie vlastnej komunity a stále častejším marketingovým platidlom sa dnes stáva počet "likerov", komentárov či zdieľaní posolstiev. Dobre pripravené Facebook aplikácie dokážu tento proces veľmi efektívne naštartovať a vďaka prirodzene virálnemu prostrediu Facebooku aj multiplikovať. Facebook reklamy a sponzorované odkazy dnes predstavujú jednu z najefektívnejších foriem online reklamy. Navyše, v správnej kombinácii s Facebook stránkou, aplikáciou či eventom dokážu zaznamenať oveľa vyššiu mieru interakcie ako štandardné online formáty.
O tom všetkom sa dozviete na prvej a jedinej konferencii o marketingu a komununikácii na Facebooku: InternetRulezz 2011- All about Facebook od tvorcov Internet je sexy či MobileRulezz 2011.
Viac info na http://internet.rulezz.sk