![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Ukážme, že máme srdce
V obchodnom dome Tempo Coop Jednota v Čadci cez víkend odštartovala už druhá séria celosvetovej charitatívnej kampane u nás známej ako „Ukážme, že máme srdce". Jej cieľom ...
Zdieľať

Projekt hudobným vystúpením podporil aj spevák Miro Jaroš, najmenších spolu s ich rodičmi zabával šašo Roman. Ľudia sa mohli do kampane zapojiť už aj priamo v obchodnom dome Tempo Coop Jednota v Čadci.
„Pri kúpe každého jedného balenia plienok Pampers v sieti predajní Coop Jednota na celom Slovensku, totiž poputujú do Afriky dve vakcíny, ktoré pomôžu zachrániť mnohé životy,“ vysvetlil Peter Chrašč z Elite Agency, z organizačnej agentúry.
Za projektom stoja spoločnosti Procter&Gamble a Coop Jednota Slovensko, ktoré vakcináciu detí finančne podporia. Humanitárne ho zastrešuje spoločnosť Unicef Slovensko. Po mimoriadne úspešnej slovenskej verzii celosvetovej kampane Pampers a Unicef zo začiatku roka 2013 sa rozhodlo v kampani pokračovať aj v zimných mesiacoch. Najznámejšou ambasádorkou tohto charitatívneho projektu vo svete je známa americká herečka Angelina Jolie.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR