|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 21.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Bohdan
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. decembra 2010
UBS očakáva vysokú spotrebu vo Švajčiarsku aj v roku 2011
Banka UBS očakáva vysokú spotrebu vo Švajčiarsku aj v budúcom roku, a to aj napriek novembrovému poklesu jej indexu, ktorý hodnotí spotrebiteľské správanie. Motorom rastu spotreby bude v ...
Zdieľať
Foto: SITA/APZÜRICH 28. decembra (WEBNOVINY) - Banka UBS očakáva vysokú spotrebu vo Švajčiarsku aj v budúcom roku, a to aj napriek novembrovému poklesu jej indexu, ktorý hodnotí spotrebiteľské správanie. Motorom rastu spotreby bude v budúcom roku podľa analytikov UBS klesajúca nezamestnanosť, nízke úrokové sadzby a vysoký počet prisťahovalcov. Analytici očakávajú, že spotreba posilní v budúcom roku o 1,7 %.
Ukazovateľ, ktorý sa skladá z piatich podindexov hodnotiacich správanie spotrebiteľov, klesol v novembri o 0,08 bodu na úroveň 1,63 bodu. Index sa však stále nachádza nad dlhodobým priemerom na úrovni 1,5 bodu. "Pod pokles indexu sa prevažne podpísalo zníženie podnikateľskej aktivity v tradične volatilnom maloobchodnom sektore,“ uvádza UBS vo svojom stanovisku.
Banka vypočítava index na základe predaja nových automobilov, podnikateľských podmienok v maloobchode, spotrebiteľskej nálady, počet strávených nocí Švajčiarov v švajčiarskych hoteloch a pohyboch na kreditných kartách.
Ukazovateľ, ktorý sa skladá z piatich podindexov hodnotiacich správanie spotrebiteľov, klesol v novembri o 0,08 bodu na úroveň 1,63 bodu. Index sa však stále nachádza nad dlhodobým priemerom na úrovni 1,5 bodu. "Pod pokles indexu sa prevažne podpísalo zníženie podnikateľskej aktivity v tradične volatilnom maloobchodnom sektore,“ uvádza UBS vo svojom stanovisku.
Banka vypočítava index na základe predaja nových automobilov, podnikateľských podmienok v maloobchode, spotrebiteľskej nálady, počet strávených nocí Švajčiarov v švajčiarskych hoteloch a pohyboch na kreditných kartách.