Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Týždeň venovaný financiám



Koľko ušetríte, ak desiatu do školy pripravíte doma, alebo ako nenaletieť podvodníkom - aj to sú témy tohtoročného Global Money Week na Slovensku.



Zdieľať
Bratislava 12. marca (OTS) - Koľko ušetríte, ak desiatu do školy pripravíte doma, alebo ako nenaletieť podvodníkom – aj to sú témy tohtoročného Global Money Week na Slovensku.


Foto: Provident Financial
Svetový týždeň peňazí má za sebou už polovicu plánovaných podujatí, ktoré sú zamerané na finančné vzdelávanie, workshopy a zážitkové aktivity s jedným cieľom – poznať hodnotu, význam peňazí a naučiť sa s nimi zodpovedne narábať. Rušno bolo v komunitách v Žilne, Martine, Rajci či v Banskej Bystrici. Celkovo sa do aktivít v rámci Global Money Week (GMW) plánuje zapojiť takmer 1400 účastníkov zo 16-tich miest a obcí Slovenska.

Workshopy a prednášky sú zaujímavé pre všetky vekové kategórie. Ich snahou je informovať o význame peňazí v meniacom sa ekonomickom systéme a budovaní finančnej budúcnosti. Záujmu sa tešia aj témy o sporení či prevencii pred zadlžovaním sa, exekúciami. „V nemalej miere je dôležité povzbudiť deti a mladých ľudí do aktívneho prístupu v školách a komunitách, ponúknuť im možnosť vyskúšať si podnikateľské zručnosti a motivovať ich k filantropii,“ vysvetlila Alena Matušková, projektová manažérka Nadácie pre deti Slovenska. “Učiť sa poznávať peniaze formou hry, modelových situácií alebo diskusie s odborníkmi je prirodzené a aj efektívne, pretože hovoríme o reálnom živote, situáciách, ktoré musíme riešiť,“ dodala Diana Priechodská Brodnianska zo spoločnosti Provident Financial, ktorá podporuje finančné vzdelávanie prostredníctvom Školy rodinných financií už siedmy rok.

www.nds.sk
www.provident.sk

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Polícia pátra po Sabíne Medzihorskej a Kristíne Strhárskej z Prievidze
<< predchádzajúci článok
PRIESKUM: Farmafirmy minuli vlani na reklamu viac ako 20 miliónov eur