|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 25.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je 1. Sviatok vianočný
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. apríla 2006
Turisti navštevujúci Európu majú k dispozícii nový portál
Turisti, ktorí plánujú navštíviť Európu, majú od 21. marca k dispozícii internetový portál www.visiteurope.com. Cieľom nového turistického portálu je prezentovať Európu a jej krajiny ako jednu ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. apríla (WN/SITA) - Turisti, ktorí plánujú navštíviť Európu, majú od 21. marca k dispozícii internetový portál www.visiteurope.com. Cieľom nového turistického portálu je prezentovať Európu a jej krajiny ako jednu spoločnú atraktívnu turistickú destináciu. Tento projekt vznikol z iniciatívy Európskej komisie. Agentúru SITA o tom informovala spoločnosť Siemens. Firma Siemens Program and System Engineering, s.r.o. sa totiž na projekte podieľala v rámci konzorcia pod vedením Elektronického obchodného kompetenčného centra EC3, v ktorom mali zastúpenie aj firmy Tiscover, Lixto a ITC-irst.
Európsky turistický portál je podľa Siemensu dobrým príkladom zjednocovania Európy. Doteraz musel každý turista najprv nájsť internetovú stránku krajiny, ktorú chcel navštíviť, aby našiel potrebné informácie. Pri návšteve Álp tak musel vyhľadať turistické stránky Francúzska, Talianska, Rakúska a Švajčiarska. Súčasná internetová prezentácia 34 krajín má jednotný vzhľad, obsahovú štruktúru a technológiu.
"Spoločnou bránou sa turista dostane k celoeurópskym informáciám, ako aj ku konkrétnej ponuke krajiny. Ak sa rozhodne pre niektorú krajinu, môže sa dostať na jej oficiálnu stránku a vyhľadávať požadované informácie," uvádza sa v správe o portáli. Portál momentálne podporuje tri svetové jazyky, angličtinu, francúzštinu a portugalčinu, plánujú sa aj ďalšie.
Podľa Siemensu sa na projekte počas dvoch rokov podieľalo 20 softvérových vývojárov a odborníkov na turizmus, ktorých cieľom bolo posilniť pozíciu Európy ako zaujímavej destinácie, predovšetkým pre turistov zo zámoria. "Na projekte sa podieľalo aj 34 e-marketingových odborníkov z členských krajín Európskej turistickej komisie, ktorá zastrešuje národné európske turistické organizácie," uviedli predstavitelia Siemensu. Skúšobná prevádzka portálu začala v decembri minulého roka.
FOTO:SITA