![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
23. novembra 2009
Tržby obchodu v USA pred Vianocami sú neisté
Počas predvianočnej nákupnej sezóny, ktorá sa v USA začína tento týždeň v piatok po sviatku Deň vďakyvzdania, obchodníci môžu očakávať milióny zákazníkov, ktorí budú menej vystrašení, ale ...
Zdieľať

"Maloobchodné tržby, hoci nie sú nijako úžasné, sa v posledných mesiacoch do určitej miery stabilizovali a preto existujú všetky dôvody, aby sme verili, že počas nákupnej sezóny budeme svedkami určitej stability," povedal Chris Donnelly z poradenskej firmy Accenture. Takmer 70 % zákazníkov, ktorých oslovila prieskumná firma America's Research Group (ARG), však uviedlo, že budú kupovať tovary, na ktoré bude zľava aspoň 50 %. "Rozsah akcií na podporu predaja bude iný ako v minulých rokoch, pretože musí byť," uviedla hovorkyňa NRF Kathy Grannisová. Podľa prieskumu konzultačnej firmy BDO Seidman v tomto roku plánuje zväčšiť akcie na podporu predaja a zľavy až 96 % maloobchodníkov.
SITA/Reuters