|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. novembra 2017
Tržby internetových obchodov v USA počas tzv. Cyber Monday vzrástli
Tržby internetových obchodov v USA počas tzv. Cyber Monday (kybernetického pondelka) výrazne vzrástli. Ukázali to predbežné údaje, ktoré signalizujú, že Cyber Monday sa ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
New York 28. novembra (TASR) - Tržby internetových obchodov v USA počas tzv. Cyber Monday (kybernetického pondelka) výrazne vzrástli. Ukázali to predbežné údaje, ktoré signalizujú, že Cyber Monday sa stal najväčším internetovým nákupným dňom v Spojených štátoch. Ľudia totiž využili veľké zľavy na hračky a elektroniku, z ktorej išli najlepšie na odbyt telefóny.Podľa odhadu spoločnosti Adobe Analytics, ktorá má k dispozícii údaje o 80 % všetkých online transakcií 100 najväčších maloobchodníkov v USA, sa tržby internetových obchodov počas tohoročného Cyber Monday zvýšili na 6,6 miliardy USD (5,52 miliardy eur) z vlaňajších 5,6 miliardy USD. Z toho tržby z predaja smartfónov dosiahli 1,12 miliardy USD.
Ale tržby počas Cyber Monday v USA zaostali za najväčším internetovým nákupným festivalom na svete - čínskym Singles Day (Deň nezadaných), ktorý sa uskutočnil 11. novembra. Čínsky internetový obchod Alibaba Group uviedol, že tržby počas 24-hodinovej akcie na jeho platformách Taobao a Tmall dosiahli nový rekord - 25,4 miliardy USD.
Nákupná horúčka v USA počas uplynulého predĺženého víkendu pre oslavy Dňa vďakyvzdania signalizuje, že americkí maloobchodníci majú za sebou dobrý štart do tohoročnej vianočnej sezóny.
Internetový gigant Amazon uviedol, že tento víkend prekonal rekord v tržbách. Napríklad len počas pondelka predal zhruba 3 milióny hračiek.
Predaj tovarov online pomohol aj tzv. kamenným obchodom, ktoré si vytvorili internetové divízie, keďže návštevnosť klasických prevádzok klesá.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR