Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

24. septembra 2008

Tržby internetových médií dosiahli v 2. kvartáli 194,5 mil. Sk



Členovia Asociácie internetových médií (AIM) utŕžili v druhom kvartáli z reklamy na internete 194,5 mil. Sk (6,456 mil. €). Oproti druhému kvartálu vlaňajšieho roku to predstavuje 47-percentný ...



Zdieľať
BRATISLAVA 24. septembra (WEBNOVINY) - Členovia Asociácie internetových médií (AIM) utŕžili v druhom kvartáli z reklamy na internete 194,5 mil. Sk (6,456 mil. €). Oproti druhému kvartálu vlaňajšieho roku to predstavuje 47-percentný nárast tržieb z reklamy. V porovnaní s prvým štvrťrokom tohto roka narástli celkové príjmy z internetovej reklamy o 28,4 %. Najviac na internete zarábali bannery (111 mil. Sk, 3,685 mil. €), po ktorých nasledovala riadková inzercia (38 mil. Sk, 1,261 mil.€) a vyhľadávanie s tržbami 31 mil. Sk (1,029 mil. €). Vyplýva to z údajov zverejnených Asociáciou internetových médií. Najväčší nárast príjmov v medziročnom porovnaní zaznamenala forma rich média, ktorá v sebe zahŕňa zvuk, pričom najčastejšie ide o formu videobannerov. Tento druh inzercie zaznamenal viac ako osem násobný nárast. E-mailová reklama narástla medziročne takmer štvornásobne. V nej sú zahrnuté najmä direct mail, bannery, linky, či forma sponzoringu, ktoré tvoria časť obsahu e-mailovej správy. Asociácia internetových médií, ktorá odštartovala svoju činnosť v máji 2005, združuje najväčšie médiá v slovenskom internete. Aktuálne je členom AIM už 24 subjektov. Cieľom AIM je rozvoj internetu a presadzovanie internetovej reklamy na Slovensku. SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Juh Číny zasiahol silný tajfún, evakuovali 100 tisíc ľudí
<< predchádzajúci článok
KDH dalo návrh na zavedenie trinásteho dôchodku