|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 27.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Milan
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. júla 2014
Tržby aj zisk Yahoo v 2. kvartáli klesli
Zisk a tržby Yahoo sa v 2. kvartáli znížili. Dôvodom bol ďalší pokles príjmov z reklamy. Informovali o tom agentúra AP a internetový portál nemeckého týždenníka Spiegel.
Zdieľať
Foto: TASR/AP
New York 16. júla (TASR) - Zisk a tržby Yahoo sa v 2. kvartáli znížili. Dôvodom bol ďalší pokles príjmov z reklamy. Informovali o tom agentúra AP a internetový portál nemeckého týždenníka Spiegel.Tržby internetového koncernu v 2. štvrťroku v porovnaní s rovnakým obdobím vlaňajška klesli o 4 % na 1,1 miliardy USD (808 miliónov eur). Čistý zisk sa medziročne prepadol o 19 % na 270 miliónov USD alebo 26 centov na akciu z 331 miliónov USD alebo 30 centov na akciu.
Upravený zisk na akciu predstavoval 37 centov a tržby po odpočítaní provízií partnerským spoločnostiam 1,04 miliardy USD. Analytici očakávali upravený zisk na akciu na úrovni 39 centov a tržby po vyplatení provízií vo výške 1,09 miliardy USD.
"Nie sme spokojní s výsledkami za druhý štvrťrok," uviedla v utorok (15. 7.) večer šéfka spoločnosti Marissa Mayer. Bývalá manažérka Google sa snaží od svojho nástupu do funkcie v lete 2012 prilákať viac užívateľov prostredníctvom ponuky nových obsahov a funkcií. Zatiaľ sa jej však príliš nedarí plniť svoje ciele.
Yahoo musí bojovať s tvrdou konkurenciou zo strany Google a Facebooku. Väčšina príjmov všetkých troch koncernov pochádza z reklamy. Na jednej strane predávajú grafické reklamy, takzvané bannery. Yahoo síce v uplynulom kvartáli zvýšil počet predaných reklám o 24 %, ale priemerná cena za reklamu klesla rovnako o 24 %. Firmy okrem toho predávajú platené odkazy. Yahoo si v tejto oblasti opäť polepšil, čo pribrzdilo pokles zisku.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR