|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
ilustračná snímka Foto: Andrej Galica
Herzogenaurach 31. júla (TASR) - Nemecký výrobca športovej obuvi Puma v stredu oznámil, že jeho tržby aj zisk v 2. štvrťroku 2019 vzrástli. Zároveň zvýšil svoje celoročné ciele vďaka návratu na americký basketbalový trh a optimizmu v súvislosti so sponzorskou dohodou s Manchester City.Čistý zisk spoločnosti Puma sa za tri mesiace do konca júna 2019 zvýšil o 59,7 % na 49,7 milióna eur. Prevádzkový zisk stúpol o 39 % na 80,3 milióna eur.
Tržby vzrástli o 16,9 % na 1,23 miliardy eur. Po očistení od kurzových vplyvov sa zvýšili o 15,7 %. Hlavnými motormi ich dvojciferného rastu boli ázijské trhy, najmä Čína, a tiež obe Ameriky. Tržby v ázijsko-tichomorskom regióne vyskočili o 20 %. V Európe, na Blízkom východe a v severnej Afrike rástli tržby pomalšie, o 8 %.
Čo sa týka výsledkov za celý rok, Puma najnovšie očakáva rast tržieb po úprave o kurzové vplyvy približne o 13 % namiesto o 10 % pri predchádzajúcom odhade a prevádzkový zisk v pásme 410 - 430 miliónov eur, a nie 395 - 415 miliónov eur.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR