|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP
Berlín 15. novembra (TASR)- Nemecký výrobca spotrebiteľského tovaru Henkel vo štvrtok uviedol, že v 3. štvrťroku 2018 zaznamenal nárast tržieb, vďaka silnému výkonu divízie lepidiel.Obrat výrobcu mydla Dial a pracieho prostriedku Persil sa za tri mesiace do konca septembra 2018 zvýšil o 1,1 % na 5,04 miliardy eur z 4,98 miliardami eur v rovnakom období minulého roka. Takzvaný organický predaj, po očistení od kurzových vplyvov, akvizícií a odpredajov, pritom vzrástol o 2,7 %.
Tržby divízie lepidiel pritom vzrástli o 3,8 % na organickej báze.
Zisk pred úrokmi a zdanením (EBIT) stúpol na 833 miliónov eur z vlaňajších 750 miliónov eur a upravený EBIT sa v 3. štvrťroku zvýšil o 3,3 % na 926 miliónov eur. Marža EBIT vzrástla o 0,4 percentuálneho bodu na 18,4 %.
Koncern potvrdil svoje usmernenie pre rok 2018 a očakáva rast predaja v rozmedzí od 2 % do 4 %.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR