|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Tri chyby začínajúcich podnikateľov, alebo ako zachrániť firmu
Každý začínajúci podnikateľ sa pri spustení svojho podniku bojí a sníva súčasne.
Zdieľať
Odkiaľ pochádzajú tieto obavy a pochybnosti?
Ako vždy je zdrojom neistoty nedostatok záruk úspechu. Stopercentné záruky vám na život a podnikanie ale dnes nikto nedá. Ako sa potom môžete v maximálnej možnej miere chrániť pred nepredvídanými situáciami a ako sa vyhnúť stresu v podnikaní?
Problémom je, že na začiatku svojej cesty začínajúci podnikatelia robia tri základné chyby, ktoré ich následne stoja veľa peňazí. Ktoré to sú, si povieme nižšie.
Zamilovali ste sa do svojho podnikateľského zámeru
Výber vhodnej právnej formy a moderného virtuálneho sídla dnes problém nie je. K mnohým službám vám profesionáli poskytnú aj množstvo ďalších doplnkových služieb, ktoré potrebu klasickej kancelárie eliminujú na minimum, čím ušetríte dodatočné a nemalé náklady.
Hlavným problémom je, že začínajúci podnikateľ je tak zamilovaný do svojej podnikateľskej myšlienky, že nepovažuje za potrebné vykonať dôkladný marketingový prieskum. Prieskum, čo mu umožní určiť cieľovú skupinu spotrebiteľov, objasniť očakávané vlastnosti tovaru alebo služieb, ktoré má v úmysle predať.
Riešenie: preštudujte si trh konkurentov, problémy cieľového publika a ich skutočné potreby.
Vyzdvihujete nesprávne hodnoty
Najčastejšie sa tento problém vyskytuje medzi tými, ktorí sú vynikajúcimi špecialistami vo svojom odbore a chápu, že ich služby zákazníci skutočne potrebujú. Avšak, ego nie je v podnikaní žiadna veľká výhra.
Riešenie: Prestaňte hovoriť o sebe, začnite hľadať zákazníkov a komunikujte s nimi, diskutujte o ich problémoch a potrebách, nie o svojich zásluhách.
Očakávaná pozícia
Väčšina podnikateľov, ktorí sa sťažujú na nedostatok zákazníkov, nerobí nič, aby ich prilákala. Namiesto toho, aby hľadali nových zákazníkov a využívali obrovské reklamné príležitosti, pokračujú v zdokonaľovaní svojich odborných znalostí a zlepšovaní kvality svojich tovarov a služieb.
Riešenie: Nájdite a prilákajte nových zákazníkov. Vytvorte si adekvátny reklamný rozpočet, pozrite sa, koľko ste ochotní minúť za ich prilákanie a udržanie. Zvážte aj bezplatné spôsoby propagácie vášho produktu - môžu to byť informácie o vašej spoločnosti na internete, v sociálnych sieťach, a o tematických zdrojoch.
Samozrejme, nie je to všetko a problémov môže byť viac. Ak sa ale v novom podnikaní staráte o tieto tri kľúčové body, vyvarujete sa 80 % úzkosti, sklamania a stresu. A tiež ušetrite vďaka správnym a zmysluplným akciám veľa času a peňazí!Plesová sezóna je predo dvermi. Čo by si na seba mali páni obliecť v tomto roku?