|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. septembra 2010
Trh s mobilnou komunikáciou vo svete ožíva
Trh s mobilnou komunikáciou sa v celosvetovom meradle oživuje. Podľa spoločnosti GfK Retail and Technology sa totiž v prvom polroku tohto roka podstatne zvýšil predaj mobilných ...
Zdieľať
Ilustračné foto: SITA BRATISLAVA 6. septembra (WEBNOVINY) - Trh s mobilnou komunikáciou sa v celosvetovom meradle oživuje. Podľa spoločnosti GfK Retail and Technology sa totiž v prvom polroku tohto roka podstatne zvýšil predaj mobilných telefónov, predovšetkým v rozvíjajúcich sa ekonomikách, kým produkty týkajúce sa mobilného internetu ťahali rast smerom nahor v západných krajinách. Celkový predaj mobilných telefónov a inteligentných telefónov sa podľa GfK v Európe zvýšil o 6 %.
V rozvíjajúcich sa a rastúcich ekonomikách hrajú mobilné telefóny najdôležitejšiu úlohu. Tržby sa rýchlo pozviechali po minuloročnom poklese, ktorý nastal následkom ekonomickej a finančnej krízy. Rast vo výške 28 % bol zaznamenaný v krajinách Južnej Ameriky, 27 % v subsaharskej Afrike a 19 % v juhovýchodnej Ázii. Naproti tomu, predaj mobilných telefónov v Európe a na Strednom Východe a Severnej Afrike poklesol o 2 %, pričom aj úroveň samotného minulého roka bola relatívne nízka.
Vďaka dobrej infraštruktúre sa však podľa GfK trh v západných industrializovaných krajinách orientuje na inteligentné mobilné telefóny. Napríklad v Európe predaj smartphonov zaznamenal boom s rastom na úrovni 52 %. Čo sa týka podielu na trhu, smartphony majú až 20-percentný podiel v Európe, čo je najviac v porovnaní s akýmkoľvek iným regiónom.
Skupina GfK je celosvetovo štvrtou najväčšou spoločnosťou zameranou na marketingový výskum. Skupina GfK svojimi 115 spoločnosťami pokrýva viac ako 100 krajín. Z celkového počtu zhruba 10-tisíc zamestnancov pracuje viac ako 80 % mimo Nemecko. V roku 2009 tržby GfK Group dosiahli 1,16 mld. eur.
SITA
V rozvíjajúcich sa a rastúcich ekonomikách hrajú mobilné telefóny najdôležitejšiu úlohu. Tržby sa rýchlo pozviechali po minuloročnom poklese, ktorý nastal následkom ekonomickej a finančnej krízy. Rast vo výške 28 % bol zaznamenaný v krajinách Južnej Ameriky, 27 % v subsaharskej Afrike a 19 % v juhovýchodnej Ázii. Naproti tomu, predaj mobilných telefónov v Európe a na Strednom Východe a Severnej Afrike poklesol o 2 %, pričom aj úroveň samotného minulého roka bola relatívne nízka.
Vďaka dobrej infraštruktúre sa však podľa GfK trh v západných industrializovaných krajinách orientuje na inteligentné mobilné telefóny. Napríklad v Európe predaj smartphonov zaznamenal boom s rastom na úrovni 52 %. Čo sa týka podielu na trhu, smartphony majú až 20-percentný podiel v Európe, čo je najviac v porovnaní s akýmkoľvek iným regiónom.
Skupina GfK je celosvetovo štvrtou najväčšou spoločnosťou zameranou na marketingový výskum. Skupina GfK svojimi 115 spoločnosťami pokrýva viac ako 100 krajín. Z celkového počtu zhruba 10-tisíc zamestnancov pracuje viac ako 80 % mimo Nemecko. V roku 2009 tržby GfK Group dosiahli 1,16 mld. eur.
SITA