|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24. januára 2011
Toyota rozširuje ponuku modelu Prius o MPV
Toyota postavila nové MPV Prius V na základe overenej techniky, ktorá spoľahlivo pracuje pod kabátom Priusu liftback. Spojenie spaľovacieho motora pracujúceho v Atkinsonovom cykle a elektromotora pod ...
Zdieľať
BRATISLAVA 24. januára (WEBNOVINY) - Toyota postavila nové MPV Prius V na základe overenej techniky, ktorá spoľahlivo pracuje pod kabátom Priusu liftback. Spojenie spaľovacieho motora pracujúceho v Atkinsonovom cykle a elektromotora pod názvom Hybrid Synergy Drive, kraľuje rebríčkom spoľahlivosti, takže netreba zbytočne experimentovať. Koniec koncov, sústava s kumulatívnym výkonom 100 kW (136 k) pre rodinné MPV bohato postačuje.
Toyota Prius V oproti liftbacku narástla do dĺžky o 15 centimetrov, do šírky o 3 centimetre a do výšky o 8 centimetrov. Výsledkom je nárast vnútorného priestoru o 50 %. Toyta Prius V komfortne odvezie piatich cestujúcich a do batožinového priestoru sa naukladá podľa americkej metodiky až 970 litrov batožiny pri využití celej výšky kabíny. Nárast rozmerov umožnil konštruktérom učiniť zadosť písmenu "V" v názve nového Priusu. V ako všestrannosť a variabilita sa odráža v konštrukcii zadných sedadiel. Sú ochotné skloniť sa v prospech prepravnej kapacity, alebo naopak, prispôsobiť sa chutiam zadných pasažierov - napríklad aj sklopením operadiel do uhla 45 stupňov.
Všetci čakajú ako to dopadne so spotrebou Priusu V. Podľa odhadov bude priemerná spotreba v zmysle americkej metodiky 40 míľ na galón benzínu, čo je v prepočte asi 5,9 l/100 km. V porovnaní s americkými hodnotami bývajú tie európske vďaka odlišnej metodike spravidla nižšie. Koľko presne si vypýta Prius V od Európanov môžeme zatiaľ iba odhadovať.
Toyota Prius V sa dostane na americký trh koncom leta 2011, termín príchodu do Európy zatiaľ ešte nie je známy. Detailnejšie informácie sa dozvieme pravdepodobne už na jarnom autosalóne v Ženeve.
Toyota Prius V oproti liftbacku narástla do dĺžky o 15 centimetrov, do šírky o 3 centimetre a do výšky o 8 centimetrov. Výsledkom je nárast vnútorného priestoru o 50 %. Toyta Prius V komfortne odvezie piatich cestujúcich a do batožinového priestoru sa naukladá podľa americkej metodiky až 970 litrov batožiny pri využití celej výšky kabíny. Nárast rozmerov umožnil konštruktérom učiniť zadosť písmenu "V" v názve nového Priusu. V ako všestrannosť a variabilita sa odráža v konštrukcii zadných sedadiel. Sú ochotné skloniť sa v prospech prepravnej kapacity, alebo naopak, prispôsobiť sa chutiam zadných pasažierov - napríklad aj sklopením operadiel do uhla 45 stupňov.
Všetci čakajú ako to dopadne so spotrebou Priusu V. Podľa odhadov bude priemerná spotreba v zmysle americkej metodiky 40 míľ na galón benzínu, čo je v prepočte asi 5,9 l/100 km. V porovnaní s americkými hodnotami bývajú tie európske vďaka odlišnej metodike spravidla nižšie. Koľko presne si vypýta Prius V od Európanov môžeme zatiaľ iba odhadovať.
Toyota Prius V sa dostane na americký trh koncom leta 2011, termín príchodu do Európy zatiaľ ešte nie je známy. Detailnejšie informácie sa dozvieme pravdepodobne už na jarnom autosalóne v Ženeve.