|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. januára 2010
Toyota plánuje zdvojnásobiť výrobu hybridných áut
Toyota Motor Corp. mieni zdvojnásobiť v roku 2011 svoj celosvetový objem výroby hybridných benzínovo-elektrických automobilov na jeden milión áut, čím sa snaží ...
Zdieľať
toyota
Foto: SITA/AP
TOKIO 18. januára (WEBNOVINY) - Toyota Motor Corp. mieni zdvojnásobiť v roku 2011 svoj celosvetový objem výroby hybridných benzínovo-elektrických automobilov na jeden milión áut, čím sa snaží udržať vo vedúcom postavení na rastúcom trhu automobilov produkujúcich nízke množstvo emisií. Autá s nízkou produkciou emisií sa tešia dobrým predajom a to hlavne vďaka štedrým podporám a daňovým úľavám. Model Prius, vlajková loď značky Toyota v segmente hybridných áut, sa stal japonským najlepšie sa predávajúcim autom v roku 2009.
S výnimkou Hondy nečelí Toyota veľkej konkurencii v tomto segmente. Honda Motors vyrába konkurenčný model Insight, ktorý však zďaleka nedosahuje popularitu Priusu. Toyota plánuje v budúcich rokoch začať výrobu zhruba desať nových hybridných modelov a zvýšiť počet miest, kde sa budú kompletizovať. Automobilka už rozšírila svoju výrobu hybridných automobilov za hranicu Japonska a to do krajín ako Čína, Spojené štáty americké, Thajsko a Austrália. V roku 2009 Toyota globálne vyrobila približne 500 tis. hybridných áut.
SITA/Reuters
TOKIO 18. januára (WEBNOVINY) - Toyota Motor Corp. mieni zdvojnásobiť v roku 2011 svoj celosvetový objem výroby hybridných benzínovo-elektrických automobilov na jeden milión áut, čím sa snaží udržať vo vedúcom postavení na rastúcom trhu automobilov produkujúcich nízke množstvo emisií. Autá s nízkou produkciou emisií sa tešia dobrým predajom a to hlavne vďaka štedrým podporám a daňovým úľavám. Model Prius, vlajková loď značky Toyota v segmente hybridných áut, sa stal japonským najlepšie sa predávajúcim autom v roku 2009.
S výnimkou Hondy nečelí Toyota veľkej konkurencii v tomto segmente. Honda Motors vyrába konkurenčný model Insight, ktorý však zďaleka nedosahuje popularitu Priusu. Toyota plánuje v budúcich rokoch začať výrobu zhruba desať nových hybridných modelov a zvýšiť počet miest, kde sa budú kompletizovať. Automobilka už rozšírila svoju výrobu hybridných automobilov za hranicu Japonska a to do krajín ako Čína, Spojené štáty americké, Thajsko a Austrália. V roku 2009 Toyota globálne vyrobila približne 500 tis. hybridných áut.
SITA/Reuters