![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 10.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Branislav, Bruno
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
18. septembra 2009
Toyota investuje do marketingovej kampane v USA miliardu dolárov
Japonská automobilka Toyota Motor pripravuje marketingovú kampaň v hodnote 1 mld. USD, čím plánuje zvýšiť predaj svojich vozidiel na americkom trhu počas štvrtého kvartálu. Okrem väčšieho úsilia ...
Zdieľať

Realizáciu plánu oznámila spoločnosť v čase, keď zápasí s najhorším prepadom od založenia v roku 1937. V súčasnom hospodárskom roku by mala Toyota podľa očakávaní evidovať už druhú ročnú stratu po sebe. Medzi desať najpredávanejších automobilových modelov na americkom trhu sa v rámci programu vládnych stimulačných opatrení zaradili od Toyoty až tri. Ako uviedli predstavitelia automobilky tento týždeň vo Frankfurte, Toyota plánuje do konca súčasného roka predať celosvetovo 500 až 600 tisíc hybridných vozidiel.
SITA/Reuters