|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. novembra 2009
Tisíca automatizovaná pošta v Kozárovciach
Automatizovaná prevádzka už tisícej pošty bola spustená dnes v Kozárovciach. Slovenská pošta tak dosiahla významný míľnik rozsiahleho projektu automatizácie svojich pobočiek. Prínos automatizácie ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. novembra (WN/PR) - Automatizovaná prevádzka už tisícej pošty bola spustená dnes v Kozárovciach. Slovenská pošta tak dosiahla významný míľnik rozsiahleho projektu automatizácie svojich pobočiek. Prínos automatizácie pocítia zákazníci v pohodlnejšom prístupe k službám Slovenskej pošty a rýchlejšej a kvalitnejšej obsluhe.
Postup automatizácie vyzdvihol aj minister dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Ľubomír Vážny: „Oceňujem rýchlosť, s akou manažment Slovenskej pošty uvádza náročný projekt automatizácie do praxe, veď pred 3 rokmi bolo automatizovaných len 360 pôšt. Ukončenie kompletnej automatizácie všetkých 1593 pobočiek je plánované už do konca roka 2010. Realizáciou tohto projektu sa tak Slovenská pošta zaradí medzi najmodernejšie pošty Európy.“
Automatizácia vybraných poštových procesov postupne prinesie zjednodušenie postupov pre všetkých priehradkových zamestnancov a vďaka tomu zvýšenie kvality a rýchlosti obsluhy zákazníkov. Transformácia priehradiek na univerzálne umožňuje zákazníkom zrealizovať všetky svoje služby pri jednej priehradke s výnimkou podaja balíkových zásielok, ktorý je možné z priestorových dôvodov uskutočňovať len pri špecializovaných priehradkách. Jednou z najdôležitejších výhod automatizácie je možnosť celoplošnej dostupnosti informácií. Prináša voľnosť výberu obchodného miesta pri poskytovaní výplatných operácií. Zákazníci si tak napríklad budú môcť vyberať peniaze viazané na konkrétnom produkte či zaplatiť SIPO na ktorejkoľvek pošte na Slovensku, nielen v mieste bydliska ako doteraz. Manažment slovenskej pošty si plne uvedomuje, že kľúčom k získaniu uvedených výhod pre zákazníka je celoplošná a úplná automatizácia pôšt.
„Po nástupe tohto manažmentu sme zistili, že v oblasti informačných technológií má Slovenská pošta veľký dlh. Vypracovali sme stratégiu jednotného centralizovaného systému, ktorý bude postupne zastrešovať všetku agendu, ktorá sa rieši na poštách. Po období intenzívnej práce sa dostávame do fázy, keď zákazníci vidia prvé výsledky posúvajúce Slovenskú poštu z pohľadu kvality služieb na medzinárodnú úroveň,“ hovorí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Slovenskej pošty, a.s., Libor Chrást.
Popri projekte automatizácie zavádza Slovenská pošta ďalšie digitálne novinky – novú elektronickú službu e-SIPO a elektronický komunikačný
portál, ktorý je súčasťou prípravy prostredia pre sprostredkovanie služieb e-Governmentu. Okrem toho sú pre zákazníkov k dispozícii portály www.posta.sk v novej podobe, ako aj služba Info web, pomocou ktorej môžu sledovať svoje zásielky. Vedenie Slovenskej pošty od týchto noviniek očakáva predovšetkým väčší komfort zákazníkov, ich rýchlejšie vybavenie, skvalitnenie práce pôšt a v konečnom dôsledku zvýšenie spokojnosť zákazníkov.
Tisíca automatizovaná pošta v Kozárovciach je štandardná obecná pošta so štyrmi zamestnancami. Ročne v nej zákazníci podajú 18 600 listových zásielok, 11 800 balíkov a uhradia 15 000 poštových poukazov. Pošta počas roka doručí až 170 000 listov a 1 800 balíkov, vyplatí 2100 poštových poukazov a takmer 6000 dôchodkov a sociálnych dávok. Slovenská pošta pripravila pri príležitosti spustenia tisícej automatizovanej pošty v Kozárovciach aj príležitostnú pečiatku.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už tretí rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2009 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2008 a STN EN ISO 14001:2004. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.
Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie:
Juraj Danielis
Vedúci oddelenia externej a internej komunikácie
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk
Postup automatizácie vyzdvihol aj minister dopravy, pôšt a telekomunikácií SR Ľubomír Vážny: „Oceňujem rýchlosť, s akou manažment Slovenskej pošty uvádza náročný projekt automatizácie do praxe, veď pred 3 rokmi bolo automatizovaných len 360 pôšt. Ukončenie kompletnej automatizácie všetkých 1593 pobočiek je plánované už do konca roka 2010. Realizáciou tohto projektu sa tak Slovenská pošta zaradí medzi najmodernejšie pošty Európy.“
Automatizácia vybraných poštových procesov postupne prinesie zjednodušenie postupov pre všetkých priehradkových zamestnancov a vďaka tomu zvýšenie kvality a rýchlosti obsluhy zákazníkov. Transformácia priehradiek na univerzálne umožňuje zákazníkom zrealizovať všetky svoje služby pri jednej priehradke s výnimkou podaja balíkových zásielok, ktorý je možné z priestorových dôvodov uskutočňovať len pri špecializovaných priehradkách. Jednou z najdôležitejších výhod automatizácie je možnosť celoplošnej dostupnosti informácií. Prináša voľnosť výberu obchodného miesta pri poskytovaní výplatných operácií. Zákazníci si tak napríklad budú môcť vyberať peniaze viazané na konkrétnom produkte či zaplatiť SIPO na ktorejkoľvek pošte na Slovensku, nielen v mieste bydliska ako doteraz. Manažment slovenskej pošty si plne uvedomuje, že kľúčom k získaniu uvedených výhod pre zákazníka je celoplošná a úplná automatizácia pôšt.
„Po nástupe tohto manažmentu sme zistili, že v oblasti informačných technológií má Slovenská pošta veľký dlh. Vypracovali sme stratégiu jednotného centralizovaného systému, ktorý bude postupne zastrešovať všetku agendu, ktorá sa rieši na poštách. Po období intenzívnej práce sa dostávame do fázy, keď zákazníci vidia prvé výsledky posúvajúce Slovenskú poštu z pohľadu kvality služieb na medzinárodnú úroveň,“ hovorí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Slovenskej pošty, a.s., Libor Chrást.
Popri projekte automatizácie zavádza Slovenská pošta ďalšie digitálne novinky – novú elektronickú službu e-SIPO a elektronický komunikačný
portál, ktorý je súčasťou prípravy prostredia pre sprostredkovanie služieb e-Governmentu. Okrem toho sú pre zákazníkov k dispozícii portály www.posta.sk v novej podobe, ako aj služba Info web, pomocou ktorej môžu sledovať svoje zásielky. Vedenie Slovenskej pošty od týchto noviniek očakáva predovšetkým väčší komfort zákazníkov, ich rýchlejšie vybavenie, skvalitnenie práce pôšt a v konečnom dôsledku zvýšenie spokojnosť zákazníkov.
Tisíca automatizovaná pošta v Kozárovciach je štandardná obecná pošta so štyrmi zamestnancami. Ročne v nej zákazníci podajú 18 600 listových zásielok, 11 800 balíkov a uhradia 15 000 poštových poukazov. Pošta počas roka doručí až 170 000 listov a 1 800 balíkov, vyplatí 2100 poštových poukazov a takmer 6000 dôchodkov a sociálnych dávok. Slovenská pošta pripravila pri príležitosti spustenia tisícej automatizovanej pošty v Kozárovciach aj príležitostnú pečiatku.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už tretí rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2009 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2008 a STN EN ISO 14001:2004. Spoločnosť je taktiež držiteľom prestížnej ceny HR Gold za inovatívny projekt v personalistike.
Pre viac informácií kontaktujte odbor komunikácie:
Juraj Danielis
Vedúci oddelenia externej a internej komunikácie
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
www.posta.sk