|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. decembra 2017
Tínedžeri v Británii trávia na Vianoce oveľa viac času online
Britskí tínedžeri počas Vianoc trávia oveľa viac času sledovaním sociálnych médií. V dôsledku toho závidia svojim rovesníkom a chcú aj viac vianočných darčekov. S ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Londýn 21. decembra (TASR) - Britskí tínedžeri počas Vianoc trávia oveľa viac času sledovaním sociálnych médií. V dôsledku toho závidia svojim rovesníkom a chcú aj viac vianočných darčekov. S odvolaním sa na výsledky prieskumu anglickej charitatívnej organizácie The Children's Society o tom vo štvrtok informovala agentúra DPA.Takmer tretina z približne 1000 respondentov vo veku 13-17 rokov v prieskume uviedla, že činnosťou na sociálnych médiách v období Vianoc trávi viac času. Približne 31 percent opýtaných sa vyjadrilo, že možnosť vidieť darčeky svojich rovesníkov online ich núti chcieť viac darčekov.
Približne 20 percent tínedžerov kvôli sociálnym médiám závidí svojim kamarátom, že majú krajšie Vianoce ako oni. Na druhej strane 40 percent si vďaka sociálnym médiám lepšie uvedomuje, že existujú aj takí ľudia, ktorí ani na Vianoce "nemajú až toľko šťastia ako oni".
Znepokojujúcich 13 percent detí uviedlo, že sociálne média počas sviatkov sledujú najmä kvôli tomu, aby sa cítili menej osamotené. Sedemnásť percent sa tak snaží uniknúť rodinnému stresu a približne 32 percent činnosťou na sociálnych médiách zabíja nudu.
"Vianoce môžu byť stresujúce pre každého, aj pre deti," vyhlásil Matthew Reed, generálny riaditeľ organizácie The Children's Society.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR