|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. decembra 2012
Thomas Owsianski je novým vedúcim marketingu značky ŠKODA
Thomas Owsianski (45) sa s účinnosťou od 1. decembra 2012 stal vedúcim marketingu spoločnosti ŠKODA AUTO. Vo funkcii vystriedal Axela Schrödera (44), ktorý preberá zodpovednosť za marketing spoločnosti ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. decembra (WBN/PR) - Thomas Owsianski (45) sa s účinnosťou od 1. decembra 2012 stal vedúcim marketingu spoločnosti ŠKODA AUTO. Vo funkcii vystriedal Axela Schrödera (44), ktorý preberá zodpovednosť za marketing spoločnosti Volkswagen v Brazílii.
Thomas Owsianski má dlhoročné medzinárodné skúsenosti z vedúcich funkcií v oblasti marketingu a predaja v automobilovom priemysle. Pred svojím nástupom do spoločnosti ŠKODA AUTO pracoval ako chief marketing officer pre značku Opel/Vauxhall, kde zodpovedal za marketingové aktivity oboch značiek. Predtým zastával rôzne vedúce funkcie v spoločnostiach GM a Ford v Nemecku, Maďarsku a Rusku. Owsianski vyštudoval ekonómiu, je ženatý a má dve deti.
Doterajší vedúci marketingu spoločnosti ŠKODA Axel Schröder preberá nové úlohy v rámci koncernu Volkswagen a stáva sa vedúcim marketingu značky Volkswagen v Brazílii. Schröder pre spoločnosť ŠKODA AUTO pracoval niekoľko rokov a podstatnou mierou prispel k vývoju novej Corporate Identity značky ŠKODA.
Thomas Owsianski má dlhoročné medzinárodné skúsenosti z vedúcich funkcií v oblasti marketingu a predaja v automobilovom priemysle. Pred svojím nástupom do spoločnosti ŠKODA AUTO pracoval ako chief marketing officer pre značku Opel/Vauxhall, kde zodpovedal za marketingové aktivity oboch značiek. Predtým zastával rôzne vedúce funkcie v spoločnostiach GM a Ford v Nemecku, Maďarsku a Rusku. Owsianski vyštudoval ekonómiu, je ženatý a má dve deti.
Doterajší vedúci marketingu spoločnosti ŠKODA Axel Schröder preberá nové úlohy v rámci koncernu Volkswagen a stáva sa vedúcim marketingu značky Volkswagen v Brazílii. Schröder pre spoločnosť ŠKODA AUTO pracoval niekoľko rokov a podstatnou mierou prispel k vývoju novej Corporate Identity značky ŠKODA.